Listen over fordele ved graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.560 visninger
47 svar
0 synes godt om
10. september 2010

oo

Så sidder man her....og er meget gravid og får tænkt en masse på alle ulemperne: man får ondt når man sidder for længe i samme stilling, man blir losset direkte op i ribbenene når baby ikke synes der er plads nok, man kan ikke spise uendeligt store portioner af ens yndlingsmad, man er tørstig hele tiden - hvilket resultere i at man har permanent toiletbrætsring om røven, man kan ikke skide selvom man uendeligt gerne vil, søvn er noget ganske abstrakt noget: enten går man ud som en død eller også vender og drejer man sig som en gal og kan ikke finde en stilling som IKKE gør ondt, IKKE blokere for luftvejene og IKKE får al blodet til at løbe op i hovedet, man kan ikke rejse sig nogen steder fra og man kan ikke passe noget anstændigt tøj længere osv osv osv.

Men der ER altså også fordele - altså helt udover at vi bærer på et mirakel og får et rigtigt levende menneske i vores arme til sidst - så på denne hersens regnvejrs fredag kan alle I tyngede gravide ikke hjælpe mig med at huske alle de fordele vi rent faktisk har lige p.t. i vores übergravide tilstand?

Jeg kan lægge ud:

1) Hvor ofte er det lige, at det er superfedt at have så stor en mave, at man kan bruge den som hylde? Man kan snildt sætte en kop the, en tallerken kage eller andet mundgodt fra sig UDEN at have et bord i nærheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

TbCp

Man kan med et stort smil svare "JO" hvis nogen er så frække at spørge om man ikke har lagt sig lidt ud...

Små babyfusser der puffer til maveskindet....

Anmeld

10. september 2010

henh01

Barsel... Hvad man ikke får udrettet på en barsel

Man må faktisk gerne spise en kage uden at folk kigger på ens deller og undre sig over at man kan tillade sig det.

Anmeld

10. september 2010

serinasmor

Jeg husker tilbage ....

folk spørger i bussen om man da ikke vil sidde ned

Anmeld

10. september 2010

Munder

At føle sig kvindelig og blomstre! Det er fuldstændig fantastisk, hvad kroppen kan udrette. Jeg elskede at være  gravid - specielt midt i perioden, hvor jeg havde det super godt med masser af energi!

Anmeld

10. september 2010

Loa

Folk er ekstra høflige.... Holder døre osv....

Anmeld

10. september 2010

oo

jaaaa, hvor er de gode!!

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

At man møder mennesker der siger det er så livsbekræftende at se gravide!

Jeg NØD virkelig alt opmærksomheden

Anmeld

10. september 2010

Svei

Æde alt man vil uden at skulle tænke på om man bliver oppustet...få store bryster(ikke fedt når de efter bliver lange )

Anmeld

10. september 2010

B&J

Alle vil hjælpe skal jeg ikke bære den tunge pose eller taske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.