Listen over fordele ved graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

oo

kitty skriver:

Hey??! Hvad? Den skriver jeg mig lige bag øret! For lykkes det denne gang i behandling, så skal jeg føde liiige omkring batslår-eksamen

Sjov tråd! Jeg glæder mig til at være tyk på den gode måde!

batslår, HARHAR! min mormor kaldte konsekvent min for Basselår, så nu hedder det det i min familie..."har du fået din' basselår?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Sofia

Tjuhl skriver:

aj kan man? det var jeg ikke klar over!!

På Århus Universitet kan man søge om det - til de skriftlige altså. Det er ikke en endegyldig regel at man får det - men hvis begrundelsen er god og man er langt henne osv, så får man det. Har man bækkenløsning eller lignende er den sten sikker! Jeg søger helt sikker om det

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

batslår, HARHAR! min mormor kaldte konsekvent min for Basselår, så nu hedder det det i min familie..."har du fået din' basselår?"

Hihi, var det dig med basselår-historien? Den husker jeg godt!

Her på egnen udtaler folk det batslår, til min storre irritation! Så må det jo staves sådan

Anmeld

11. september 2010

Sofia

kitty skriver:

Hey??! Hvad? Den skriver jeg mig lige bag øret! For lykkes det denne gang i behandling, så skal jeg føde liiige omkring batslår-eksamen

Sjov tråd! Jeg glæder mig til at være tyk på den gode måde!

ja, til de skriftlige

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

ja, til de skriftlige

Eeeeej, deét er ikke fair Så holder den jo ikke Vi har 4 mdr. til at skrive ca, så jeg tror ikke jeg kan trække mere ud af dem ØV! Nå, men jeg skulle måske starte med at blive gravid, inden jeg begynder at brokke mig

Anmeld

11. september 2010

oo

Sofia skriver:

På Århus Universitet kan man søge om det - til de skriftlige altså. Det er ikke en endegyldig regel at man får det - men hvis begrundelsen er god og man er langt henne osv, så får man det. Har man bækkenløsning eller lignende er den sten sikker! Jeg søger helt sikker om det

nice! nåh, men nu er der jo ingen eksamener mens jeg er gravid nu her, såe...

Anmeld

11. september 2010

Sofia

kitty skriver:

Eeeeej, deét er ikke fair Så holder den jo ikke Vi har 4 mdr. til at skrive ca, så jeg tror ikke jeg kan trække mere ud af dem ØV! Nå, men jeg skulle måske starte med at blive gravid, inden jeg begynder at brokke mig

Hehe!  Er sikker på står med en postiv test inden længe - og den dag du gør, ihhhhh hvor bliver det en SKØN dag!!! Så kan ba-opgaven vidt bare komme an!

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hehe!  Er sikker på står med en postiv test inden længe - og den dag du gør, ihhhhh hvor bliver det en SKØN dag!!! Så kan ba-opgaven vidt bare komme an!

Ja, det bliver en fantastisk dag. Og måske bliver det liiige når Tjuhl har termin! Jeg forestiller mig hun ligger i fødekar hjemme i skoven, og jeg lige sender en besked om at der er 2 streger i Vejle

Jeg glææææder mig!

Nå, skal ikke spamme din tråd mere, Tjuhl!

Anmeld

11. september 2010

oo

kitty skriver:

Ja, det bliver en fantastisk dag. Og måske bliver det liiige når Tjuhl har termin! Jeg forestiller mig hun ligger i fødekar hjemme i skoven, og jeg lige sender en besked om at der er 2 streger i Vejle

Jeg glææææder mig!

Nå, skal ikke spamme din tråd mere, Tjuhl!

så føder jeg af bar begejstring

Anmeld

11. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Fordele(eller ulemper om man vil)ved at være lænket til sofaen pga. plukveer : folk laver mad,handler ind,gør rent,vasker op...ja,det eneste jeg faktisk selv skulle var at går til og fra toilettet...og i min sengMå indrømme at jeg indimellem savner den tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.