Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

BabyStella!

Mia Maia skriver:

Ligger her på sofaen og er lidt skuffet, for sidst sov jeg så dejligt da jeg kom hjem, men de har ikke givet mig så meget morfin denne gang - hvilket også kunne mærkes da jeg lå der. Lidt mærkeligt for det gjorde virkelig ondt i venstre side, det var lige før jeg rakte hånden frem og råbte på mere morfin, men højre kunne jeg nærmest ikke mærke...

Men på trods af alle smerterne er der bare rigtig gode nyheder...

Der var 15, som i 15 æg...jeg græd af lykke og lettelse... De zoomede ind på et af dem og sagde det så rigtig flot ud...

De ringer i morgen formiddag og fortæller hvor mange der er befrugtet, søndag må vi klare os i uvished og mandag ringer de om morgenen og fortæller hvor mange der har delt sig rigtigt og kl. 12 mandag bliver der sat et æg op...

Jeg føler mig så sikker på jeg bliver gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

TAK, bliver helt rørt...Og glad for jeg formår at udtrykke mig

Jeg skal gøre alt for du kan logge på og se 2 streger fra min side...

Håber det går godt med hos jer...

Skal i på ferie??

Ja, det synes jeg bestemt du gør! Det ramte da lige i hjertet! Jeg har fulgt en vis misse-kat i noget tid, så det er lidt hårdt at læse om det I skal igennem. Man ønsker jo bare så meget, at det lykkedes for jer - og helst med det samme, tak! Men det er sejt gået og flot kæmpet! Så det glæder mig, at I er så gode til at støtte hinanden. Det er der sgu også brug for. Lige nu prøver jeg at hitte rundt på rækkefølgen af de forløb I går gennem. Det kommer nok...

Ja...vi skal til Tyrkiet med den lille (hun er 5, snart 6 mrd). Det er lidt uvirkeligt med ferie, men glæder mig vildt !!

Held og lykke, putte-høne!!

Kram 

p.s. 15 æg....jeg har da aldrig hørt noget lignende 

Anmeld

10. september 2010

businesstigger

15 fine æg Sikke du har været dygtig!!!

Håber at de deler sig som de skal og at det bliver til (min) 1 dejlig sommer- baby i din mave!

Anmeld

10. september 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Ja, det synes jeg bestemt du gør! Det ramte da lige i hjertet! Jeg har fulgt en vis misse-kat i noget tid, så det er lidt hårdt at læse om det I skal igennem. Man ønsker jo bare så meget, at det lykkedes for jer - og helst med det samme, tak! Men det er sejt gået og flot kæmpet! Så det glæder mig, at I er så gode til at støtte hinanden. Det er der sgu også brug for. Lige nu prøver jeg at hitte rundt på rækkefølgen af de forløb I går gennem. Det kommer nok...

Ja...vi skal til Tyrkiet med den lille (hun er 5, snart 6 mrd). Det er lidt uvirkeligt med ferie, men glæder mig vildt !!

Held og lykke, putte-høne!!

Kram 

p.s. 15 æg....jeg har da aldrig hørt noget lignende 

Ja, hende har jeg lyst til at hive med op, hun trænger til det...

Jeg ønsker så inderligt hun også snart oplever lykken - men jeg er sikker på det er snart...

Det er heller ikke nemt, og det gør det ikke nemmere at vil tit har meget forskellige forløb... 

Det lyder virkelig dejligt... Håber i får en rigtig dejlig ferie..

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

Viiiiiiildt nok! 15 æg... Det jo ret vildt hva?
Det bliver bare SÅ super på mandag... Hvor mange sætter de maksimalt op?

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Ni-ko-li-ne skriver:

Viiiiiiildt nok! 15 æg... Det jo ret vildt hva?
Det bliver bare SÅ super på mandag... Hvor mange sætter de maksimalt op?

Ja det er helt vildt...

Sidst troede de jo der var 9 æg, og så var de bare tomme - undtagen 2, som ikke engang var vildt gode. Så det var noget af en omvæltning, for denne gang var hun nødt til at tælle efter inden hun kunne fortælle mig hvor mange der var...

Vi vil kun have sat 1 op, da chancen/risikoen for tvillinger ellers er meget stor, og pga af min leddegigt, hopper vi på den hvor der er størst chance for 1 af gangen. 

Når det er nedfrosne æg, mener jeg de sætter 2 eller 3 op, for der er chancen for graviditet ikke så stor.

Det blev lidt langt...

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mia Maia skriver:

Ja det er helt vildt...

Sidst troede de jo der var 9 æg, og så var de bare tomme - undtagen 2, som ikke engang var vildt gode. Så det var noget af en omvæltning, for denne gang var hun nødt til at tælle efter inden hun kunne fortælle mig hvor mange der var...

Vi vil kun have sat 1 op, da chancen/risikoen for tvillinger ellers er meget stor, og pga af min leddegigt, hopper vi på den hvor der er størst chance for 1 af gangen. 

Når det er nedfrosne æg, mener jeg de sætter 2 eller 3 op, for der er chancen for graviditet ikke så stor.

Det blev lidt langt...

Når du har medgift, kan jeg godt se det smarte i at bruge 1æg ... Det ville være hårdt at bære tvillinger i din situation (det er jo i forvejen hårdt)... Men fryser de så nogen ned?

Ih jeg synes det er helt vildt fedt!

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Ni-ko-li-ne skriver:

Når du har medgift, kan jeg godt se det smarte i at bruge 1æg ... Det ville være hårdt at bære tvillinger i din situation (det er jo i forvejen hårdt)... Men fryser de så nogen ned?

Ih jeg synes det er helt vildt fedt!

Ja de fryser resten ned, og hvis det ikke skulle lykkedes (), så bruger vi de æg inden jeg skal have taget æg ud igen....

Og ellers ligger de bare klar til et eventuelt barn nr. 2...

Jamen vi er også helt vildt glade...

Tak for  i den anden tråd

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Ja, hende har jeg lyst til at hive med op, hun trænger til det...

Jeg ønsker så inderligt hun også snart oplever lykken - men jeg er sikker på det er snart...

Det er heller ikke nemt, og det gør det ikke nemmere at vil tit har meget forskellige forløb... 

Det lyder virkelig dejligt... Håber i får en rigtig dejlig ferie..

Tak ! Det skal jeg lige sørge for at få!! 

Held og lykke med det!! Glæder mig som sagt til at kigge herind om 2 uger ;-) Spændende!!!

KRAM

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

Mia Maia skriver:

Ja de fryser resten ned, og hvis det ikke skulle lykkedes (), så bruger vi de æg inden jeg skal have taget æg ud igen....

Og ellers ligger de bare klar til et eventuelt barn nr. 2...

Jamen vi er også helt vildt glade...

Tak for  i den anden tråd

HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP...

det var 15 hep.... til 15 æg!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.