Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Opdatering...

10 æg er befrugtet...

De sidste 5 var enten ikke modnet nok eller også havde mine æg lukket 2 sædceller ind, hvilket ikke er godt, for det kunne aldrig blive et barn. Det gjorde selvfølgelig mig bekymret, da jeg er bange for mine æg er af dårlig kvalitet..

Men håber på der bare er 5 af de 10 der deler sig rigtigt. De ringer mandag morgen og fortæller hvor mange der er, og kl 12, bliver der så sat 1 op.

hvor er det bare helt igennem fantastisk søde!!!!!

Har først set dit indlæg nu, og jeg har bare siddet med åben mund og polypper og læst og læst!

15 æg!!!! hahahaha fuck hvor er du vild! og 10 befrugtet!!!!! Du er sgu SÅ sej!

det kan simpelthen ikke andet end at give jer verdens dejligste lille unge!

Hvor glæder jeg mig til at høre nærmere når i får besked imorgen og så skal du ellers bare ruge de næste 14 dage!

Endnu engang stort tillykke med den super-duper rugning som du har præsteret! kan godt forstå at Jan er stolt af sin lille guld høne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Opdatering...

10 æg er befrugtet...

De sidste 5 var enten ikke modnet nok eller også havde mine æg lukket 2 sædceller ind, hvilket ikke er godt, for det kunne aldrig blive et barn. Det gjorde selvfølgelig mig bekymret, da jeg er bange for mine æg er af dårlig kvalitet..

Men håber på der bare er 5 af de 10 der deler sig rigtigt. De ringer mandag morgen og fortæller hvor mange der er, og kl 12, bliver der så sat 1 op.

Årh WAUW!!! Hvor ER det vildt!!!! Fanfreakingtastic!!!! Jeg glæder mig til at høre mere i morgen!!!

Anmeld

12. september 2010

AnneP

Mia Maia skriver:

Opdatering...

10 æg er befrugtet...

IHHHH HVOR ER DET DEJLIGT! TILLYKKE!

-med de mange befrugtede æg! hvor er det da fedt!

skal nok heppe og krydse fingre alt det jeg kan!

Anmeld

12. september 2010

MM1987

Rosa skriver:

Årh WAUW!!! Hvor ER det vildt!!!! Fanfreakingtastic!!!! Jeg glæder mig til at høre mere i morgen!!!

Ja det tegner meget godt - så det er spændende når de ringer i morgen...

Anmeld

12. september 2010

MM1987

AnneP skriver:

IHHHH HVOR ER DET DEJLIGT! TILLYKKE!

-med de mange befrugtede æg! hvor er det da fedt!

skal nok heppe og krydse fingre alt det jeg kan!

Det er bare rigtig dejligt.. Så nu er det spændende at høre i morgen...

Anmeld

12. september 2010

AnneP

Mia Maia skriver:

Det er bare rigtig dejligt.. Så nu er det spændende at høre i morgen...

venter spænt på at hører hvordan det gik!

Anmeld

12. september 2010

businesstigger

Hvor dejligt med 10 befrugtede æg. Håber at de alle er brugbare så du snart er med rogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.