Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Du ved jeg har heppet hele dagen Og nu håber jeg snart at gøre præmiehønen kunsten efter

Nyd dagen på sofaen, nu kommer den hårde ventetid.

Du ved hvor jeg er, selvom jeg ikke er syv sure sild værd for tiden!

Det kan du tro jeg ved...

Håber du snart får lov til at mærke lykken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det er så vildt! Søren sad lige ved siden af mig da jeg så du havde skrevet der var 15 æg og vi sad bare og måbede hold kæft det er godt groet, frøken høne!!!!!!!!! og det må da immervæk ha strammet godt til i understellet de sidste par dage?

15 æg er jo potentielt 15 lækre unger - og hvis der så kommer lidt færre end det, så går det jo også nok jeg glæder mig til fortsættelsen på mandag og så må du love at gå fuldstændig i hønsehuset derefter

Jamen det er jo helt vildt. Halvtiden af tiden har der slet ikke været noget på venstre side, og så i dag kunne de fiske 7 æg frem - og 8 på højre som hele tiden har set god ud... Det har været fantastisk...

Det er lidt mærkeligt, for jeg har da kunne mærke det lidt, hvis jeg bøjede mig forover, og lidt når jeg gik - men ikke noget helt vildt. Måske jeg er ved at udvide æglægningsområdet... Rugekassen

Jamen det er helt vildt, min far skrev også - jamen der er jo til et helt fodboldhold...

Det skal jeg nok, så er det tilbage på kassen...

Anmeld

10. september 2010

Mettemus

Wauw nogle flotte tal! Krydser fingre alt hvad jeg kan.

Imens må du have en rigtig skøn weekend, er sikker på at mandag kommer med gode nyheder

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Wauw nogle flotte tal! Krydser fingre alt hvad jeg kan.

Imens må du have en rigtig skøn weekend, er sikker på at mandag kommer med gode nyheder

Tak søde...

Vi er også helt oppe og ringe...

Heldigvis får vi et opkald i morgen og mandag morgen, så vi kan da følge lidt med...

God weekend til jer også...

Anmeld

10. september 2010

<3

Ja tusind krydsede fingre herfra og er vis på du nok skal blive gravid.

Gemmer I de andre gode æg til en anden gang eller? Er bare lidt nysgerrig

Anmeld

10. september 2010

DK

Fantastisk!!! Hvor dejlige nyheder at gå på weekend med! Hvor bliver det dog spændende mandag!!

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Kirle skriver:

Ja tusind krydsede fingre herfra og er vis på du nok skal blive gravid.

Gemmer I de andre gode æg til en anden gang eller? Er bare lidt nysgerrig

Tak...

Ja de bliver lagt i fryseren... Hvis det så ikke skulle lykkedes denne gang (), og så kan vi bruge dem inden jeg behøves at få taget æg ud igen.

Når det lykkedes er de der til et eventuelt 2. barn...

Anmeld

10. september 2010

<3

Mia Maia skriver:

Tak...

Ja de bliver lagt i fryseren... Hvis det så ikke skulle lykkedes denne gang (), og så kan vi bruge dem inden jeg behøves at få taget æg ud igen.

Når det lykkedes er de der til et eventuelt 2. barn...

Fornuftigt. Har altid undret mig lidt over alle dem som ikke gemmer dem. For så skal man jo igennem al den hormoneri igen

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Mia Maia skriver:

Ligger her på sofaen og er lidt skuffet, for sidst sov jeg så dejligt da jeg kom hjem, men de har ikke givet mig så meget morfin denne gang - hvilket også kunne mærkes da jeg lå der. Lidt mærkeligt for det gjorde virkelig ondt i venstre side, det var lige før jeg rakte hånden frem og råbte på mere morfin, men højre kunne jeg nærmest ikke mærke...

Men på trods af alle smerterne er der bare rigtig gode nyheder...

Der var 15, som i 15 æg...jeg græd af lykke og lettelse... De zoomede ind på et af dem og sagde det så rigtig flot ud...

De ringer i morgen formiddag og fortæller hvor mange der er befrugtet, søndag må vi klare os i uvished og mandag ringer de om morgenen og fortæller hvor mange der har delt sig rigtigt og kl. 12 mandag bliver der sat et æg op...

Jeg føler mig så sikker på jeg bliver gravid...

Puha puha puha....fik tårer i øjnene over dit indlæg!! Tillykke med dine 15 æg, putte-mor!!! Det var da helt vildt flot! Hvor er du sej! Jeg ved ikke hvordan behandlingerne foregår, men det rørte mig meget alt det du går igennem via behandlingerne. Det lyser ud af dit indlæg, hvor følelsesmæssigt hårdt det er udover det også fysisk gør ondt på dig. 

Ønsker af hele hjertet, at det må lykkedes dig!!!  

Jeg er væk i 14 dage, og så glæder jeg mig til at logge på igen og se, hvad der er sket og om du har nyt at fortælle! Håber du får hvilet nu og at du ikke har alt for ondt. Pas på dig selv!!

Stort kram

Anmeld

10. september 2010

MM1987

lisbethita skriver:

Puha puha puha....fik tårer i øjnene over dit indlæg!! Tillykke med dine 15 æg, putte-mor!!! Det var da helt vildt flot! Hvor er du sej! Jeg ved ikke hvordan behandlingerne foregår, men det rørte mig meget alt det du går igennem via behandlingerne. Det lyser ud af dit indlæg, hvor følelsesmæssigt hårdt det er udover det også fysisk gør ondt på dig. 

Ønsker af hele hjertet, at det må lykkedes dig!!!  

Jeg er væk i 14 dage, og så glæder jeg mig til at logge på igen og se, hvad der er sket og om du har nyt at fortælle! Håber du får hvilet nu og at du ikke har alt for ondt. Pas på dig selv!!

Stort kram

TAK, bliver helt rørt...Og glad for jeg formår at udtrykke mig

Jeg skal gøre alt for du kan logge på og se 2 streger fra min side...

Håber det går godt med hos jer...

Skal i på ferie??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.