Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

AnneBJ

Mia Maia skriver:

1000 tak til jer alle sammen

Undskyld jeg ikke lige får svaret jer alle sammen, jeg er lidt træt til trods for tidligere klager over mængden af morfin...

Jeg er bare så glad...

Resten af dagen vil jeg udnytte at kæresten har ondt af mig... Er allerede startet, jeg har fået lidt lækkert fra bageren, dynen bragt ind i stuen MED helt nyvasket sengetøj og i aften henter han sushi...

Krydser fingre indtil mandag - og håber virkelig at det lykkes i denne omgang! Hav en dejlig weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Dansker I Holland

Mia Maia skriver:

1000 tak til jer alle sammen

Undskyld jeg ikke lige får svaret jer alle sammen, jeg er lidt træt til trods for tidligere klager over mængden af morfin...

Jeg er bare så glad...

Resten af dagen vil jeg udnytte at kæresten har ondt af mig... Er allerede startet, jeg har fået lidt lækkert fra bageren, dynen bragt ind i stuen MED helt nyvasket sengetøj og i aften henter han sushi...

Mange gange krydsede fingre til dig Jeg er osse sikker på at den er der denne gang Smiler... hihi...

Mange kram og knus herfra Sussie 30+4

Anmeld

10. september 2010

LauraLW

Mia Maia skriver:

Tak...

Fordi chancen for graviditet er rigtig god, og ved 2 æg er der stor risiko/chance for tvillinger. Hvis jeg skulle blive gravid med tvillinger tager vi selvfølgelig det med, men med tanke på min sygdom vil vi have det rigtig fint med 1 ad gangen.

De lægger 2 æg hos dem der ønsker det, men vi vil gerne bare have sat 1 op.

Det giver rigtig god mening, tak for svaret :-)

Og så vil jeg ønske dig al mulig held og lykke!

Laura

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Sådan du! Det er skisme godt lagt! 15 æg!!!!

Anmeld

10. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke - det er bare fantastisk for jer  

Anmeld

10. september 2010

Kit

pøj pøj

Anmeld

10. september 2010

linefun

Hvor er det dejligt og fantastisk flot

for at alt går som det skal

Anmeld

10. september 2010

otlitrom

Du ved jeg har heppet hele dagen Og nu håber jeg snart at gøre præmiehønen kunsten efter

Nyd dagen på sofaen, nu kommer den hårde ventetid.

Du ved hvor jeg er, selvom jeg ikke er syv sure sild værd for tiden!

Anmeld

10. september 2010

oo

det er så vildt! Søren sad lige ved siden af mig da jeg så du havde skrevet der var 15 æg og vi sad bare og måbede hold kæft det er godt groet, frøken høne!!!!!!!!! og det må da immervæk ha strammet godt til i understellet de sidste par dage?

15 æg er jo potentielt 15 lækre unger - og hvis der så kommer lidt færre end det, så går det jo også nok jeg glæder mig til fortsættelsen på mandag og så må du love at gå fuldstændig i hønsehuset derefter

Anmeld

10. september 2010

MM1987

TbCp skriver:

Sådan du! Det er skisme godt lagt! 15 æg!!!!

Ja, der er squ en god høne gemt i mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.