Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.495 visninger
66 svar
0 synes godt om
10. september 2010

MM1987

Ligger her på sofaen og er lidt skuffet, for sidst sov jeg så dejligt da jeg kom hjem, men de har ikke givet mig så meget morfin denne gang - hvilket også kunne mærkes da jeg lå der. Lidt mærkeligt for det gjorde virkelig ondt i venstre side, det var lige før jeg rakte hånden frem og råbte på mere morfin, men højre kunne jeg nærmest ikke mærke...

Men på trods af alle smerterne er der bare rigtig gode nyheder...

Der var 15, som i 15 æg...jeg græd af lykke og lettelse... De zoomede ind på et af dem og sagde det så rigtig flot ud...

De ringer i morgen formiddag og fortæller hvor mange der er befrugtet, søndag må vi klare os i uvished og mandag ringer de om morgenen og fortæller hvor mange der har delt sig rigtigt og kl. 12 mandag bliver der sat et æg op...

Jeg føler mig så sikker på jeg bliver gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Laulund87

Der er oprettet en debat til dig med masser af krydsede fingre

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Det bliver SÅ spændende. Jeg  for at det hele går som det skal, så du snart får lige at ruge på

Anmeld

10. september 2010

Shibby

for dig.. Håber!!

Anmeld

10. september 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Ligger her på sofaen og er lidt skuffet, for sidst sov jeg så dejligt da jeg kom hjem, men de har ikke givet mig så meget morfin denne gang - hvilket også kunne mærkes da jeg lå der. Lidt mærkeligt for det gjorde virkelig ondt i venstre side, det var lige før jeg rakte hånden frem og råbte på mere morfin, men højre kunne jeg nærmest ikke mærke...

Der var 15, som i 15 æg...jeg græd af lykke og lettelse... De zoomede ind på et af dem og sagde det så rigtig flot ud...

De ringer i morgen formiddag og fortæller hvor mange der er befrugtet, søndag må vi klare os i uvished og mandag ringer de om morgenen og fortæller hvor mange der har delt sig rigtigt og kl. 12 mandag bliver der sat et æg op...

Hvor er det FANFUCKINGTASTISK!!!!!!

Hepper og krydser alt hvad jeg kan på den er der 

Anmeld

10. september 2010

LauraLW

Ihh hvor er det spændende! Og tillykke med alle de fine æg :-)
Må jeg spørge, hvorfor sætter man kun 1 æg op?

Laura

Anmeld

10. september 2010

Lou

Uhh det er jo lige før man kniber en lille tårer.. Hvor er det bare SÅ fedt at høre!!! Jeg er 100 på at det lykkes!!!

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

Wauuuu 15!!!  Denne gang sker det, kan bare mærke det

Anmeld

10. september 2010

Mor til L&S

Mia Maia skriver:

Håber det virkelig for Jer... Jeg er sikker på at det lykkedes Jer

Held & lykke og endnu et hep herfra

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Smiler juhuuuu og pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.