anden sidste afsnit af dum ;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Shibby

Det må du selv om. Du vil blive husket på en rigtig nederen måde. Og nej. Selvfølgelig kan hun ikk garantere noget,-det det er dine børns humør,og dig og din kæreste der afgør hvor god en optagelse det bilver. De kan jo ikk trylle ting frem som ikke er der vel..Mener,-hvis mathilde skriger og lucas kaster med ting,og du står og ryger mens din kæreste snakker tlf,-det er jo nederen,-men hvis det bliver filmet så er det noget i selv er gået med til 

Med andre ord,-de kan ikk vise noget der ikk er blevet filmet. Du vælger selv hvad du vil svare på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

Det må du selv om. Du vil blive husket på en rigtig nederen måde. Og nej. Selvfølgelig kan hun ikk garantere noget,-det det er dine børn humør,og dig og din kæreste der afgør hvor god en optagelse det bilver. De kan jo ikk trylle ting frem som ikke er der vel..Mener,-hvis mathilde skriger og lucas kaster med ting,og du står og ryger mens din kæreste snakker tlf,-det er jo nederen,-men hvis det bliver filmet så er det noget i selv er gået med til 

ja, og lige præcis derfor vil jeg heller ikke.  - for jeg kan ikke garantere at den sidste gang de er her at lucas er glad. og jeg vil ikke udstilles mere end højest nødvendigt! du ved selv hvordan de hele tiden beder os om at gøre latterlige og dumme ting, derfor tør jeg ikke tage den chance at det sidste bliver godt.

Anmeld

12. september 2010

quar20

MortilMogL skriver:

ja, han har forandret sig rigtig meget efter hun er kommet, han er så omsorgsfuld overfor mathilde at man sku tro det var løgn, han er helt igennem en fantastisk storbror der tager det hele i stiv arm, <3

Det er dog helt fantastisk..!! Jeg venter jo vores nr. 2 dreng..!! Og uden at kender jeres smukke søn - så kan jeg vidst godt sige at min søn har samme energi som jeres.. =) Der skal ihvertfald ske noget HELE tiden og der er ALDRIG ro med mindre han sover om natten..! Middagslur er ikke noget vi bruger herhjemme i følge Tino.. =) han er 1½år..!!

Og har termin  d. 26nov. Så er lidt spændt på hvordan han tager at lillebror kommer til verden.. =) Håber ihvertfald at han blir måske lidt mere roligere - eller frygter jeg sku lidt for lillebror hvis han lige lægger på gulvet..!!

Anmeld

12. september 2010

Shibby

Du kan be dem om at slukke kameraet når du vil,-det er der mange der glemmer at de kan. Så hvis i filmer og ungerne blir nederen,-så slukkes kameraet,-så filmer i igen når de er hysset ned. Jeg syntes du skulle give det en chance i sæson 12 i håbet om en god og lykkelig afslutning

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

Det er dog helt fantastisk..!! Jeg venter jo vores nr. 2 dreng..!! Og uden at kender jeres smukke søn - så kan jeg vidst godt sige at min søn har samme energi som jeres.. =) Der skal ihvertfald ske noget HELE tiden og der er ALDRIG ro med mindre han sover om natten..! Middagslur er ikke noget vi bruger herhjemme i følge Tino.. =) han er 1½år..!!

Og har termin  d. 26nov. Så er lidt spændt på hvordan han tager at lillebror kommer til verden.. =) Håber ihvertfald at han blir måske lidt mere roligere - eller frygter jeg sku lidt for lillebror hvis han lige lægger på gulvet..!!

- hehe. lucas er faldet meget til ro efter hun et kommet :]' han har stadig masser af energi, men han er SÅ god til at bruge det inde på hans værelse, hvor han leger osv . omkring mathilde er han helt rolig og forsigtig og er helt vildt med at sidde med hende, og han vil IKKE i seng før hun har fået et gonat kys :]'

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

Du kan be dem om at slukke kameraet når du vil,-det er der mange der glemmer at de kan. Så hvis i filmer og ungerne blir nederen,-så slukkes kameraet,-så filmer i igen når de er hysset ned. Jeg syntes du skulle give det en chance i sæson 12 i håbet om en god og lykkelig afslutning

det vidste jeg ikke at man kunne ö. det har de så ikke lige fortalt mig, måske engang i sæson tolv, vil hvertfald ikke nu!

Anmeld

12. september 2010

quar20

MortilMogL skriver:

- hehe. lucas er faldet meget til ro efter hun et kommet :]' han har stadig masser af energi, men han er SÅ god til at bruge det inde på hans værelse, hvor han leger osv . omkring mathilde er han helt rolig og forsigtig og er helt vildt med at sidde med hende, og han vil IKKE i seng før hun har fået et gonat kys :]'

Jo Jo men de skal jo også have energi.. =) Men din søn minder bare RIGTIG meget om min..! For hunde altså en energi.. Ja selvom vi så var på legepladsen i 5 timer så ville han stadig ikke være træt.. =)

Håber Tino blir som din.. =) Må indrømme jeg gruer godt nok temmelig meget..!!

Men hvor er det bare nuttet med godnat kysset.. =)

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

altså jeg forstår ikke det med at det er isenesat... jeg synes der er nogle der gør tingene rigtig godt og så er der dem hvor man tænker hvad der sker oven i hovedet på dem.

man vælger vel selv hvad man siger og gør

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

mor-til-vanessa skriver:

altså jeg forstår ikke det med at det er isenesat... jeg synes der er nogle der gør tingene rigtig godt og så er der dem hvor man tænker hvad der sker oven i hovedet på dem.

man vælger vel selv hvad man siger og gør

der er en ting du har misforstået :]'

- tilrættelæggeren beder os om at gøre og sige alle muligt latterlige ting, netop så man kan blive dømt negativt-

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

MortilMogL skriver:

der er en ting du har misforstået :]'

- tilrættelæggeren beder os om at gøre og sige alle muligt latterlige ting, netop så man kan blive dømt negativt-

ja det er bare det jeg synes lyder meget mærkeligt. hvorfor er det så ikke alle der siger og gør dumme ting??? det er bare det jeg ikke kan få til at hænge samme.

men det er da dejligt du kommer ud af det, nu du ikke vil mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.