Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilMogL skriver: jeg håber det er et afsnit, så har jeg ikke det og bekymre mig om længere, jo hurtigere færdig jo bedre.
jeg håber det er et afsnit, så har jeg ikke det og bekymre mig om længere, jo hurtigere færdig jo bedre.
Kan jeg godt forstå Håber for dig at det KUN er 1 afsnit mere smiler...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: Kan jeg godt forstå Håber for dig at det KUN er 1 afsnit mere smiler...
kunne være rart, så meget har de alligevel ikke inde fra fødegangen s;
MortilMogL skriver: kunne være rart, så meget har de alligevel ikke inde fra fødegangen s;
Nå ok det er da altid noget.. Var det en hård fødsel ? Eller var den meget nem ?
NR3ønskebarn skriver: Nå ok det er da altid noget.. Var det en hård fødsel ? Eller var den meget nem ?
tja, efter vandafgang gik der tre kvarter .
- så filmholdet nåede det ikke
MortilMogL skriver: tja, efter vandafgang gik der tre kvarter . - så filmholdet nåede det ikke
DAMN du er heldig hehe.. Det gik noget langsommere hos mig begge gangene Men ud kom de da Og bare ærgeligt for filmholdet da griner..
NR3ønskebarn skriver: DAMN du er heldig hehe.. Det gik noget langsommere hos mig begge gangene Men ud kom de da Og bare ærgeligt for filmholdet da griner..
ja det var rart det gik stærkt
MortilMogL skriver: ja det var rart det gik stærkt
Hehe SKØNT
MortilMogL skriver: hvor bliver det dejligt endelig at komme ud af det, et afsnit mere tilbage, eller dvs det kommer an på om de har delt op i forbindelse med fødslen
hvor bliver det dejligt endelig at komme ud af det, et afsnit mere tilbage, eller dvs det kommer an på om de har delt op i forbindelse med fødslen
Har det da været en træls oplevelse at være med i programmet?
duddi. skriver: Har det da været en træls oplevelse at være med i programmet?
ja meget, den hverdag med os i tv er ikke den hverdag vi har irl! man skal gøre alt muligt mærkelitg osv :/
MortilMogL skriver: ja meget, den hverdag med os i tv er ikke den hverdag vi har irl! man skal gøre alt muligt mærkelitg osv :/
Okay forstår ikke helt... skal man gøre alt mulig mærkeligt? Skal man ikke bare være sig selv og lade som om kameraene ikke er til stede?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128