anden sidste afsnit af dum ;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Kamilla-m

duddi. skriver:

Okay forstår ikke helt... skal man gøre alt mulig mærkeligt? Skal man ikke bare være sig selv og lade som om kameraene ikke er til stede?

nej. f.eks det afsnit med os igår, sagde de at vi sku ha læst en bog for Lucas om hvordan man laver børn, hvor jeg sagde til dem at det gjorde jeg IKKE! - så læste jeg en anden bog for ham, sådan nogen mærkelige ting, de kan også finde på at sige at vi skal sige noget dumt for at få os stemplet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

betski

MortilMogL skriver:

nej. f.eks det afsnit med os igår, sagde de at vi sku ha læst en bog for Lucas om hvordan man laver børn, hvor jeg sagde til dem at det gjorde jeg IKKE! - så læste jeg en anden bog for ham, sådan nogen mærkelige ting, de kan også finde på at sige at vi skal sige noget dumt for at få os stemplet.

Okay synes jeg godt nok lyder mærkeligt. Men I har vel ikke valgt at gøre eller sige noget i normalt ikke ville ha sagt eller gjort? Det er da dybt rystende hvis det er sådan programmet er sat op. Hvor meget reality er der så lige i det??

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

duddi. skriver:

Okay synes jeg godt nok lyder mærkeligt. Men I har vel ikke valgt at gøre eller sige noget i normalt ikke ville ha sagt eller gjort? Det er da dybt rystende hvis det er sådan programmet er sat op. Hvor meget reality er der så lige i det??

jo de første mange gange, f.eks har jeg aldrig sagt den sætning 'hvis du ikke vil gøre mig gravid vil jeg ikke være sammen med dig'

- jeg har sagt til daniel dengang at jeg blev gravid at hvis han ikke kunne tage ansvar for det så ville jeg ikke være sammen med ham og så har jeg sagt hvis du ikke vil opføre dig ordentligt til lucas så har de klippet det sammen somom det var det eneste jeg ville

Anmeld

9. september 2010

AA10

MortilMogL skriver:

jo de første mange gange, f.eks har jeg aldrig sagt den sætning 'hvis du ikke vil gøre mig gravid vil jeg ikke være sammen med dig'

- jeg har sagt til daniel dengang at jeg blev gravid at hvis han ikke kunne tage ansvar for det så ville jeg ikke være sammen med ham og så har jeg sagt hvis du ikke vil opføre dig ordentligt til lucas så har de klippet det sammen somom det var det eneste jeg ville

ej hvor klamt... for i enlig noget for det....

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

det lorteprogram er bevet så pisse latterligt, helt ærligt, engang var jeg klistret foran tvet for at se det. nu gider jeg ikke engang se det mere fordi jeg ved hvordan der foregår s;

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

det lorteprogram er bevet så pisse latterligt, helt ærligt, engang var jeg klistret foran tvet for at se det. nu gider jeg ikke engang se det mere fordi jeg ved hvordan der foregår s;

sådan har jeg det også! jeg synes heller ikke det er så sjovt mere, efter som det fra tv ikke er sandhed s;

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

sådan har jeg det også! jeg synes heller ikke det er så sjovt mere, efter som det fra tv ikke er sandhed s;

Anmeld

9. september 2010

Kamilla-m

AA10 skriver:

ej hvor klamt... for i enlig noget for det....

nej gør vi ikke

Anmeld

12. september 2010

quar20

Syntes faktisk det er rigtig rart at man høre fra en deltager hvordan det egentlig foregår..!! 

Selvfølgelig er det bare møg irriterende at man blir stemplet ud fra hvad der blir vist - men det ved man jo før man melder sig - men at det så ikke er sandheden er jo noget HELT andet..!

Så forstår udemærket godt jeres beslutning..!!

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

Syntes faktisk det er rigtig rart at man høre fra en deltager hvordan det egentlig foregår..!! 

Selvfølgelig er det bare møg irriterende at man blir stemplet ud fra hvad der blir vist - men det ved man jo før man melder sig - men at det så ikke er sandheden er jo noget HELT andet..!

Så forstår udemærket godt jeres beslutning..!!

jeg vidste det faks ikke inden , troede det man så i tv, var virkelighed . men blev klogere, ville ønske jeg kunne lave det om, men det kan jeg desværre ikke, så må bare lærer at leve med det billede folk har. og troede sletslet ikke tilrettelæggerne ville bede folk om noget, troede det var hverdagen man sku vise frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.