anden sidste afsnit af dum ;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Meliora

MortilMogL skriver:

der er en ting du har misforstået :]'

- tilrættelæggeren beder os om at gøre og sige alle muligt latterlige ting, netop så man kan blive dømt negativt-

men er det så ikke der du som et voksent selvstændigt menneske og ansvarlig mor, bør sige nej til at gøre eller sige dumme ting? Du bestemmer jo selv over hvad du vælger at sige eller gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Kamilla-m

mor-til-vanessa skriver:

ja det er bare det jeg synes lyder meget mærkeligt. hvorfor er det så ikke alle der siger og gør dumme ting??? det er bare det jeg ikke kan få til at hænge samme.

men det er da dejligt du kommer ud af det, nu du ikke vil mere

fordi nogen siger nej fra starten, tænkte ikke over de ville bruge det neativt

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

FruRafn skriver:

men er det så ikke der du som et voksent selvstændigt menneske og ansvarlig mor, bør sige nej til at gøre eller sige dumme ting? Du bestemmer jo selv over hvad du vælger at sige eller gøre.

jo det burde jeg! - men noget helt andet er at den her debat IKKE er til for at diskutere eller skændes, det er en meget neativ måde du skriver på synes jeg. - og noget helt andet var at jeg ikke vidste hvordan de ville klippe det sammen! og de har f.eks også bedt os læse en bog for lucas om hvordan man laver børn, hvilken jeg sagde NEJ til. det er ikke hverdagen man ser, de kan f.eks sige man skal gå i føtex osv.

Anmeld

12. september 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

jo det burde jeg! - men noget helt andet er at den her debat IKKE er til for at diskutere eller skændes, det er en meget neativ måde du skriver på synes jeg. - og noget helt andet var at jeg ikke vidste hvordan de ville klippe det sammen! og de har f.eks også bedt os læse en bog for lucas om hvordan man laver børn, hvilken jeg sagde NEJ til. det er ikke hverdagen man ser, de kan f.eks sige man skal gå i føtex osv.

når man står i det, tænker man ikke over hvordan de vil bruge det og klippe det sammen !!

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

når man står i det, tænker man ikke over hvordan de vil bruge det og klippe det sammen !!

så enig skat. <3333

Anmeld

12. september 2010

Millesmammi

jeg synes aldrig jeg er blevet udstilt på nogen negativ måde, men jeg nåede også kun at have mille i ET afsnit.

og selvom det ik er negativt, så er der nogen ting man bliver bedt om, som man aldrig kunne finde på. og når man står i det tænker man ikke rigtig sådan at det bliver vidst på en negativ måde. jeg har bare tænkt  'okay hvad kan de bruge det til?'

så jeg kan godt forstå hvad det er natasja mener! og jeg tror helt ærligt man skal stå i det selv før man forstår det..

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

jeg synes aldrig jeg er blevet udstilt på nogen negativ måde, men jeg nåede også kun at have mille i ET afsnit.

og selvom det ik er negativt, så er der nogen ting man bliver bedt om, som man aldrig kunne finde på. og når man står i det tænker man ikke rigtig sådan at det bliver vidst på en negativ måde. jeg har bare tænkt  'okay hvad kan de bruge det til?'

så jeg kan godt forstå hvad det er natasja mener! og jeg tror helt ærligt man skal stå i det selv før man forstår det..

jeps! - men havde de filmet mere med mille var det helt sikkert kommet det samme ud af. men du har bare været heldig

Anmeld

12. september 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

jeps! - men havde de filmet mere med mille var det helt sikkert kommet det samme ud af. men du har bare været heldig

nemlig! det var os én af grundene til jeg valgte at sige stop .

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

nemlig! det var os én af grundene til jeg valgte at sige stop .

kan jeg godt forstå <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.