anden sidste afsnit af dum ;).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

quar20

MortilMogL skriver:

jeg vidste det faks ikke inden , troede det man så i tv, var virkelighed . men blev klogere, ville ønske jeg kunne lave det om, men det kan jeg desværre ikke, så må bare lærer at leve med det billede folk har. og troede sletslet ikke tilrettelæggerne ville bede folk om noget, troede det var hverdagen man sku vise frem

Øv altså...!! Men så syntes jeg også det er sejt at i vælger at melde fra..!!

og at du står frem offentligt her på baby - og siger hvordan det egentlig er..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

Øv altså...!! Men så syntes jeg også det er sejt at i vælger at melde fra..!!

og at du står frem offentligt her på baby - og siger hvordan det egentlig er..!

ja præcis, jeg gider sgu ikke mit liv ser sådan ud, og jeg vil overhoved ikke finde mig i den måde lucas er udstillet på. og heller ikke det med at jeg  KUN ville have en pige, jeg ville da blive lige så glad for en dreng, det har de bare ikke fået med i ngoen afsnit overhoved. heldigvis er der kun et afsnit tilbage nu

Anmeld

12. september 2010

quar20

MortilMogL skriver:

ja præcis, jeg gider sgu ikke mit liv ser sådan ud, og jeg vil overhoved ikke finde mig i den måde lucas er udstillet på. og heller ikke det med at jeg  KUN ville have en pige, jeg ville da blive lige så glad for en dreng, det har de bare ikke fået med i ngoen afsnit overhoved. heldigvis er der kun et afsnit tilbage nu

Det kan jeg virkelig godt forstå..!! Det må fandme være svært at se sig selv blive udstillet på den måde..!! Heldigvis er det jo ikke alle der tror på alt man ser eller høre.. inkl. mig..!!

Forresten skal da lige høre hvordan det går med rygestoppet..?  - Og hvordan med jeres dreng da lillesøster kom til verden.. .. Syntes simpelthen jeres dreng er SÅ lækkersmækker

Anmeld

12. september 2010

CmarianN

Nu lyder jeg måske lidt naiv, men er faktisk rystet over det er så iscenesat :-(

Jeg troede at D.U.M var et af de få programmer hvor vi fik virkeligheden, at se. Er ked I har haft dårlige oplevelser med programmet, for vi har nydt, at se det - men nu vil jeg da KLART have dét i baghovedet når jeg ser det!

Held og lykke fremover og tillykke med lillepigen, selvom det er lidt tid siden, dejligt I fik en lille prinsesse også

Anmeld

12. september 2010

Shibby

MortilM&L,-Hvis du er så utilfreds så ring til tinnus eller kaare. Du skulle have været med til mødet den 31. Der kunne du have talt med ALLE tilrettelæggerne osv Syntes virkelig du skulle ringe. Det sidste seerne vil ha print af dig,-er en kæderygene mor der VILLE have en pige,en mor der synters hendes søn er tidskrævene og træls..

Jeg håber for en bedre afrunding i de unge mødre for dig,-og for dine børns skyld i fremtiden. Det jeg skrev længere oppe vil være det lucas og mathilde kan se tilbage på engang i fremtiden,-og forestil hvordan de vil tolke forløbet En afslutning skaber fred,-det fortjener i allesammen

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå..!! Det må fandme være svært at se sig selv blive udstillet på den måde..!! Heldigvis er det jo ikke alle der tror på alt man ser eller høre.. inkl. mig..!!

Forresten skal da lige høre hvordan det går med rygestoppet..?  - Og hvordan med jeres dreng da lillesøster kom til verden.. .. Syntes simpelthen jeres dreng er SÅ lækkersmækker

hun kom den 15 juli :]'

- og han er SÅÅÅÅ stolt af hende så det er jo super

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

CmarianN skriver:

Nu lyder jeg måske lidt naiv, men er faktisk rystet over det er så iscenesat :-(

Jeg troede at D.U.M var et af de få programmer hvor vi fik virkeligheden, at se. Er ked I har haft dårlige oplevelser med programmet, for vi har nydt, at se det - men nu vil jeg da KLART have dét i baghovedet når jeg ser det!

Held og lykke fremover og tillykke med lillepigen, selvom det er lidt tid siden, dejligt I fik en lille prinsesse også

ja sådan har jeg det også når jeg ser det nu!

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

MortilM&L,-Hvis du er så utilfreds så ring til tinnus eller kaare. Du skulle have været med til mødet den 31. Der kunne du have talt med ALLE tilrettelæggerne osv Syntes virkelig du skulle ringe. Det sidste seerne vil ha print af dig,-er en kæderygene mor der VILLE have en pige,en mor der synters hendes søn er tidskrævene og træls..

Jeg håber for en bedre afrunding i de unge mødre for dig,-og for dine børns skyld i fremtiden. Det jeg skrev længere oppe vil være det lucas og mathilde kan se tilbage på engang i fremtiden,-og forestil hvordan de vil tolke forløbet En afslutning skaber fred,-det fortjener i allesammen

jeg har snakket med tinnus om det, så det er på plads, jeg har ikke lyst til det for tinnus sagde til mig at hun jo ikke kunne garantere at det aller sidste afsnit blev bedre end de andre, så det har jeg ikke lyst til. ved der er andre fra programmet der har samme holdning og indstilling. og nej, der kommet et afsnit mere hvor man kan se at vi har fået en pige.

+ jeg vil ikke udsætte mine børn for mere end det der er kommet i tv, de skal ikke hører på alt muligt fordi jeg har dummet mig ved at sige ja dengang. never ever. så derfor skal jeg ikke være med mere.

Anmeld

12. september 2010

quar20

MortilMogL skriver:

hun kom den 15 juli :]'

- og han er SÅÅÅÅ stolt af hende så det er jo super

Hvor er det altså bare SÅ DEJLIGT at høre.. =)

Anmeld

12. september 2010

Kamilla-m

quar20 skriver:

Hvor er det altså bare SÅ DEJLIGT at høre.. =)

ja, han har forandret sig rigtig meget efter hun er kommet, han er så omsorgsfuld overfor mathilde at man sku tro det var løgn, han er helt igennem en fantastisk storbror der tager det hele i stiv arm, <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.