gave fra mor og far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

oo

misslea skriver:

Hvor fint....!!!

I min verden er det meget mere værd med de meget personlige gaver - især når de kommer fra forældrene

Indgraverede flad, bestik, smykker osv... kan baby jo altid få fra andre i familien....

a, det er også det jeg tænker!

og så tænker jeg også tit hvor stor en gave det ville have været at få et indblik i min mors tanker da jeg var ufødt og mens jeg voksede op. og vokse op og vide, at ens forældre ønskede een brændene og virkelig gjorde det bedste de vidste for een - det er da en gave! jeg kan jo heller ikke lade være med at tænke på, at Søren hverken har sin far eller mor mere og hvor stor en gave det ville have været for ham, at have en bog de havde lavet til ham nu hvor han selv skal være far.

altså ja!  det er bare en drøngod ide, det ku være jeg lige også skulle stjæle din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

a, det er også det jeg tænker!

og så tænker jeg også tit hvor stor en gave det ville have været at få et indblik i min mors tanker da jeg var ufødt og mens jeg voksede op. og vokse op og vide, at ens forældre ønskede een brændene og virkelig gjorde det bedste de vidste for een - det er da en gave! jeg kan jo heller ikke lade være med at tænke på, at Søren hverken har sin far eller mor mere og hvor stor en gave det ville have været for ham, at have en bog de havde lavet til ham nu hvor han selv skal være far.

altså ja!  det er bare en drøngod ide, det ku være jeg lige også skulle stjæle din

ååårrh ja - det ville da være fantastisk med sådan en gave fra sine forældre....  - noget der er meget mere værd end så meget andet!!!

Jamen du skal da være så velkommen.... det er jo altid godt med inspiration... heheh

Anmeld

7. september 2010

B&J

nu ved jeg ikke om nogle har skrevet det men man kan jo også få lavet den bog der handler om ens barn og hvor man selv er i osv..

Anmeld

7. september 2010

businesstigger

Vi er personligt ikke til forsølvede sko eller andet sølv nips. Vi ønskede os forskellige praktiske ting og børnemusik som kan holde et godt stykke tid.

Når nu du er til bøger kan man jo starte børnebogssamlingen af Astrid Lindgrens bøger, eller Peter Plys samlede værker, eventyr eller andre klassiske børne bøger. Ved en veninde fik engraveret en meget flot eventyrsamling personligt til babyen.

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Personligt synes jeg det er fjollet at give sit barn noget, når det ikke er større. Jeg tror heller ikke mine forældre gav mig noget dengang

K.h. Linda

Anmeld

7. september 2010

Sommerfuglelarven

Vi gav vores datter et dåbsrør, en personlig bog (som stadig er et kæmpe hit og som hun værner om når der er gæster), festen og en scrap bog som blev brugt som gæstebog under festen, og der er skrevet mange hyggelige hilsner i. Og siden hen har jeg så indsat billeder, tekst, udklip, bordpynt osv. i den.

Anmeld

8. september 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Kan den også bruges til en 1 års fødselsdag?? Den ser fin ud

Helt sikkert! Bedre end en dåb for som et årig begynder man vel så småt at læse højt?!

Den fåes i mange udgaver så det er muligt at finde én der passer til barnet, kønnet og ikke mindst familiekonstellationen...jeg har ex valgt den hvor faren ikke nævnes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.