gave fra mor og far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.134 visninger
46 svar
1 synes godt om
7. september 2010

oo

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

sarahb

hva med et smykke, noget i selv synes er super specielt der kan føle h*n hele livet..
Eller en start på en børneopsparring

Anmeld

7. september 2010

oo

sarahb skriver:

hva med et smykke, noget i selv synes er super specielt der kan føle h*n hele livet..
Eller en start på en børneopsparring

joe...jae...de ting er i hvert fald på listen over ting vi kan give. jeg er bare ikke god til smykker og tjae...aj jeg ved ikke. jeg tænker jo ALTID i bøger, når jeg tænker gaver så det er sådan lidt "jamen kan den ikke læse Anna Karenina når den kommer ud - WHAT?!"

Anmeld

7. september 2010

dorthemus

Jeg giver Runa Min Personlige Bog....www.minpersonligebog.dk.

Det er en eventyrlig historie med barnet som hovedperson...den er så sød

Anmeld

7. september 2010

Diana...

Vi gav en start til børneopsparingen men selvfølgelig overføre vi stadig penge hver måned.

Anmeld

7. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Jeg giver Runa Min Personlige Bog....www.minpersonligebog.dk.

Det er en eventyrlig historie med barnet som hovedperson...den er så sød

åhja! se det er noget jeg kan forstå

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Tjuhl skriver:

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Jeg tror ikke jeg fik nogen gave af mine forældre, da jeg blev døbt. Jeg gav min datter et guld Dagmar-kors, som jeg selv havde fået i dåbsgave.

Synes egentligt ikke, at man behøver give dem en gave, kan huske i en tidligere tråd, at flere havde givet barnet festen ...

Anmeld

7. september 2010

bagger26

Tjuhl skriver:

joe...jae...de ting er i hvert fald på listen over ting vi kan give. jeg er bare ikke god til smykker og tjae...aj jeg ved ikke. jeg tænker jo ALTID i bøger, når jeg tænker gaver så det er sådan lidt "jamen kan den ikke læse Anna Karenina når den kommer ud - WHAT?!"

Men der er jo rigtig mange der giver og ønsker sig bøger i dåbsgave, så det syntes jeg sagtens du kan give. Dåbsgaver er mange gange gaver til hele livet, og ikke kun noget de kan bruge her og nu..

Anmeld

7. september 2010

klmf

Vi gav ikke selv Oliver noget til hans dåb, det er jeg slet ikke vant til at man gør og Lars heller ikke. Men hvis jeg skulle have givet ham noget, så kunne det godt have været sådan et lille krus, med hans fødselsdag , dåbsdag og vores navne indgraveret Vi er slet ikke til det der sølvhalløj med dåbsrør og alt muligt, men han fik et rigtigt fint Dannebrogsfalg på stang af mormor og morfar, hvor hans navn og fødselsdato er indgraveret. Det skal jo frem hvert år på hans fødselsdag, så det synes jeg var en god gave og det kan han tage med sig som voksen. Han fik også en lille æske til til når han taber mælketænder, det synes jeg også var en fin gave, der kan bruges

Anmeld

7. september 2010

oo

Agnete skriver:

Jeg tror ikke jeg fik nogen gave af mine forældre, da jeg blev døbt. Jeg gav min datter et guld Dagmar-kors, som jeg selv havde fået i dåbsgave.

Synes egentligt ikke, at man behøver give dem en gave, kan huske i en tidligere tråd, at flere havde givet barnet festen ...

jeg hælder egentlig også allermest til at skrive et langt brev til barnet om hvad vi ønsker at give den som dens forældre her i livet. så kan den jo ikke læse det før den blir noget ældre, men altså... ja og så får den jo festen, kan man sige.

så må man bare håbe der ikke kommer alt for mange punkter hvor man har svigtet når ungen læser brevet en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.