gave fra mor og far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

joe...jae...de ting er i hvert fald på listen over ting vi kan give. jeg er bare ikke god til smykker og tjae...aj jeg ved ikke. jeg tænker jo ALTID i bøger, når jeg tænker gaver så det er sådan lidt "jamen kan den ikke læse Anna Karenina når den kommer ud - WHAT?!"

Oliver fik H.C.Andersens samlede eventyr - såååå fin, og mor glæder sig til vi skal læse eventyr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

oo

bagger26 skriver:

Men der er jo rigtig mange der giver og ønsker sig bøger i dåbsgave, så det syntes jeg sagtens du kan give. Dåbsgaver er mange gange gaver til hele livet, og ikke kun noget de kan bruge her og nu..

ja, det har du ret i

Anmeld

7. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

åhja! se det er noget jeg kan forstå

Du går ind på hjemmesiden og så taster du barnets oplysninger ind: fødselsdag, vægt og længde, hvem var med til fødslen, jordmoder, hvem så barnet første gang udover mor og far, fødested osv. og så får du den sødeste lille eventyrbog hvor dit barn er hovedperson

De findes i mange udgaver...Runa får én hvor kun moren bliver nævnt

Anmeld

7. september 2010

Mumto3

Vi har ikke givet vores børn en fysisk gave, men inde i mit hovedet synes jeg de skal have en salmebog i dåbsgave (og så kan det godt være at de aldrig for den brugt) men vi fik ikke lige købt dem til barnedåbene, men jeg tænker stadig, at det gør jeg 'en dag'.

Anmeld

7. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Du går ind på hjemmesiden og så taster du barnets oplysninger ind: fødselsdag, vægt og længde, hvem var med til fødslen, jordmoder, hvem så barnet første gang udover mor og far, fødested osv. og så får du den sødeste lille eventyrbog hvor dit barn er hovedperson

De findes i mange udgaver...Runa får én hvor kun moren bliver nævnt

det er altså smart!!! det skal jeg lige kigge nærmere på!

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Tjuhl skriver:

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Jeg købte en kæde med en "soldater" plade i til ham... fik så indgraveret hans navn og føsdag i den..

Han fik også en GOD børneopsparing af både mig og hans mormor og bedstefar

Anmeld

7. september 2010

Agnete

Tjuhl skriver:

jeg hælder egentlig også allermest til at skrive et langt brev til barnet om hvad vi ønsker at give den som dens forældre her i livet. så kan den jo ikke læse det før den blir noget ældre, men altså... ja og så får den jo festen, kan man sige.

så må man bare håbe der ikke kommer alt for mange punkter hvor man har svigtet når ungen læser brevet en dag

Hi hi, ja pas på med at lave brevet for langt, man kan have nok så mange intentionerMen jeg har nu meget svært ved at forestille mig jer (uden at kende jer )svigte i forhold til jeres lille guldklump Men rigtig sød tanke med brevet.

Anmeld

7. september 2010

Lillefe

Vi købte ikke noget særligt men syntes lgiesom hun skulle hav ene lille ting, så hun fik en lille sølv sko

Anmeld

7. september 2010

oo

Perl skriver:

Vi købte ikke noget særligt men syntes lgiesom hun skulle hav ene lille ting, så hun fik en lille sølv sko

både Søren og jeg har fået vores første sko i konfirmationsgave...ja min var så forsøvlet så den er lige lidt pænere end Sørens at have stående

Anmeld

7. september 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

både Søren og jeg har fået vores første sko i konfirmationsgave...ja min var så forsøvlet så den er lige lidt pænere end Sørens at have stående

hehe, den nadia fik var bare sådan en lille en til halskæden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.