Hmm vi giver i første omgang festen når den tid kommer. De der lidt personlige ting har vi tænkt os at ønske os, men skrive folk lige skal ringe hvis de har tænkt sig at give en af de mere personlige ting, så man ikke får feks 2 dåbsrør med gravering, for de kan jo ikke byttes. Ellers havde jeg tænkt lidt i en personlig sparegris, man kan få lavet i kerteminde, hvor sparegrisens tryne feks er et ur, hvor viserne peger på fødselstidspunktet, der står en masse personligt data på grisen, og synes jeg ville være en god ide, ellers vil vi få lavet en anden speciel personlig ting, som feks en mindetavle, de der ra guldsmeden også med vægt, længde, fødested, fødselsdato, dåb osv på
Jeg er så ikke vil med feks de sølvbestik man kan få, mm man virkelig har planer om barnet skal bruge det,f or ellers samler det mest støv, og synes smykker til børnene er sådan lidt, for er jo ikke noget de som sådan går med, og det er jo for småt når de bliver ældre, mm man giver et kors, som kan sættes i en anden kæde, men synes så også smykker kun passer til piger 
Man kan også få lavet en personlig bog, eller man kan få lavet en personlig vuggevise, og med tilhørende dvd med historie, synes også det er en ret sød ide, for barnet og familien er jo en del af bogen/historien osv 
håber i finder det rigtige 
Anmeld