gave fra mor og far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Tullebobs

Tjuhl skriver:

åhja! se det er noget jeg kan forstå

Sådan en gav vi også Simon, og han elsker den stadig nu hvor han er 5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

<3

dorthemus skriver:

Jeg giver Runa Min Personlige Bog....www.minpersonligebog.dk.

Det er en eventyrlig historie med barnet som hovedperson...den er så sød

Genialt!! Tror skimse også Tjalfe skal have sådan en

Anmeld

7. september 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Jeg giver Runa Min Personlige Bog....www.minpersonligebog.dk.

Det er en eventyrlig historie med barnet som hovedperson...den er så sød

Kan den også bruges til en 1 års fødselsdag?? Den ser fin ud

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Vi gav Albert dette fra Georg Jensen - og fik navn og fødselsdag indgraveret. Det er en gave, der kan bruges hele livet. Mine søstre har et flag hver, og jeg ved, at de er rigtigt glade for deres

Anmeld

7. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

æh...hvad gav I jeres børn i navngivnings/dåbsgave?

vi har ikke sådan for alvor tænkt over gave endnu, men jeg føler mig temmelig blank. Der er et par ting som vi har talt om, men jøøøøøøsses!! så er der også så mange ting som bare slet ikke er OS

jeg kan ikke engang huske hvad jeg selv fik...eller om jeg overhovedet fik noget!

Hej Trine

Som udgangspunkt tænker jeg, at man egentlig ikke behøver at give sit barn noget... og det var heller ikke meningen, at vi ville give vores lille tøs en dåbsgave!!

MEN nu har jeg tænkt over det, og vil egentlig gerne give hende en dejlig personlig gave, som hun vil kunne have med sig hele livet... ikke mindst i hjertet!!! Så derfor vil jeg samle de bedste billeder fra graviditeten, lige når hun er kommet ud, og de første måneder af hendes liv (indtil dåben) og få lavet en professionel fotobog, som man kan få lavet på nettet!!!

Bogen skal indledes med et personligt digt, som omhandler alle de følelser, hendes lille bitte eksistens har vagt i hendes far og jeg!!

Glæder mig allerede til at komme igang med det lille projekt... meeen må jo lige vente lidt endnu

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

7. september 2010

Kløver

Hmm vi giver i første omgang festen når den tid kommer. De der lidt personlige ting har vi tænkt os at ønske os, men skrive folk lige skal ringe hvis de har tænkt sig at give en af de mere personlige ting, så man ikke får feks 2 dåbsrør med gravering, for de kan jo ikke byttes. Ellers havde jeg tænkt lidt i en personlig sparegris, man kan få lavet i kerteminde, hvor sparegrisens tryne feks er et ur, hvor viserne peger på fødselstidspunktet, der står en masse personligt data på grisen, og synes jeg ville være en god ide, ellers vil vi få lavet en anden speciel personlig ting, som feks en mindetavle, de der ra guldsmeden også med vægt, længde, fødested, fødselsdato, dåb osv på

Jeg er så ikke vil med feks de sølvbestik man kan få, mm man virkelig har planer om barnet skal bruge det,f or ellers samler det mest støv, og synes smykker til børnene er sådan lidt, for er jo ikke noget de som sådan går med, og det er jo for småt når de bliver ældre, mm man giver et kors, som kan sættes i en anden kæde, men synes så også smykker kun passer til piger

Man kan også få lavet en personlig bog, eller man kan få lavet en personlig vuggevise, og med tilhørende dvd med historie, synes også det er en ret sød ide, for barnet og familien er jo en del af bogen/historien osv 

håber i finder det rigtige

Anmeld

7. september 2010

Tjuls

Loke fik også en personlig bog, som han stadig er meget glad for :-D

Der udover gav vi ham nogle ingraverede smykker (Som mor stadig gemmer til han bliver større).

Alle bamserne fra Peter Plys og så husker jeg ikke lige hvad mere..

Men han fik også en børneopsparing (En begyndende) fra sin Tipoldemor, som vi så betaler max beløbet til hver månede.

Anmeld

7. september 2010

Brams

Vi var meget enige om herhjemme at Lærke skulle have en gave fra os. Synes det er rart at hun når hun bliver større kan sige at det her fik jeg af min mor og far i dåbsgave. Vi købte et smykke til hende.

Anmeld

7. september 2010

oo

misslea skriver:

Hej Trine

Som udgangspunkt tænker jeg, at man egentlig ikke behøver at give sit barn noget... og det var heller ikke meningen, at vi ville give vores lille tøs en dåbsgave!!

MEN nu har jeg tænkt over det, og vil egentlig gerne give hende en dejlig personlig gave, som hun vil kunne have med sig hele livet... ikke mindst i hjertet!!! Så derfor vil jeg samle de bedste billeder fra graviditeten, lige når hun er kommet ud, og de første måneder af hendes liv (indtil dåben) og få lavet en professionel fotobog, som man kan få lavet på nettet!!!

Bogen skal indledes med et personligt digt, som omhandler alle de følelser, hendes lille bitte eksistens har vagt i hendes far og jeg!!

Glæder mig allerede til at komme igang med det lille projekt... meeen må jo lige vente lidt endnu

Mange hilsner fra Lea

det er en super god ide! jeg har selv samlet billeder fra graviditeten og skrevet en hel masse om den her tid hvor vi har ventet på baby juhl. jeg har en privat bog til babyen hvor jeg vil fortsætte med at skrive som den vokser op og så har jeg den "offentlige" del, altså alt det som I herinde også kan læse med i. jeg tænker at give det når den engang er voksen...eller deromkring

Anmeld

7. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

det er en super god ide! jeg har selv samlet billeder fra graviditeten og skrevet en hel masse om den her tid hvor vi har ventet på baby juhl. jeg har en privat bog til babyen hvor jeg vil fortsætte med at skrive som den vokser op og så har jeg den "offentlige" del, altså alt det som I herinde også kan læse med i. jeg tænker at give det når den engang er voksen...eller deromkring

Hvor fint....!!!

I min verden er det meget mere værd med de meget personlige gaver - især når de kommer fra forældrene

Indgraverede flad, bestik, smykker osv... kan baby jo altid få fra andre i familien....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.