Maggieh skriver:
Heej.
- Kan godt se hvorfor alle svarer som de gør.
Men så vil jeg gerne sige at da mig og min kæreste havde været sammen i et par måneder gjorde han det samme altså løj om en han havde haft noget med og jeg busted ham self. i det. og da sagde han også at han ikke ville sige noget for at beskytte mig og vores forhold fordi jeg ville bare blive jaloux og så videre, vi kom så også siiindsyg meget op at skændes om det .. og det blev værre og værre og til sidst følte jeg selv at han bare var ligeglad med mig og at jeg ikke betød noget for ham.. 
- så jeg gjorde det jeeeg mente var det rigtige at gøre.. spillede ligeså ligeglad som ham og ignorerede ham og var bare rigtig kostbar ( plejer at virke godt på drenge, fordi det får dem til at ville kæmpe for det ) MEN i vores tilfælde blev det KUN værre af det så efter et stykke tid kunne jeg baaare ikke klare mere.. sagde aaaaaaalt til ham altså hvordan jeg havde det, og når jeg blev ked af det viste jeg det og begyndt nogle gange bare at tude så forfærdeligt det var ( ved nu ikke om det ligeså slemt for dig heh ) men til sidst indså han hvor meget han sårede mig og der vendte det hele pludselig ..
vi stadig sammen og han er den perfekte kæreste idag, og vi venter vores barn ((: <3 heh
Sådan tror jeg også det ender her heh .. Håber så meget at mig og min ogå blir sammen ..
men det virker da til at nogen er bare uheldige og skal igennem en hård tur, hvis du forstår heh
Tillykke med at i stadig er sammen og at i venter et barn
Anmeld