Råd gives ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.302 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Anonym trådstarter

Hjæælp !

Jeg har været sammen med min kæreste i 1månede 3uger.

- ved ikke hvad jeg skal stille om med vores fordhold mere.. De sidste 14dage har vi skændes 2 gange , så taget nærmest lettet.

1gang: Jeg tog ham i at lyve om at hans eks kæreste havde ringet, hvilket vi havde lavet en aftale om at han sq fortælle mig, så jeg ku se at han ikk ville skjule noget for mig. han blev ved med at påstå at det ikke passede, indtil jeg sagde til ham, at jeg havde kigget i hans mobil, (ved godt at det er lavet gjort af mig, men ku mærke der var noget galt) - der røg min tillid til ham igen ..    men han fik vendt den om at det var for at beskytte os, at han løg om det osv osv, og det hele blev bare værre og værre den dag, at vi næsten gik fra hinanden :s

2Gang: skændes vi igen, hvor jeg får afvide han ikke kan leve med mine små humør svingninger, at min hund er min første provotet, at jeg blir sur når han ikke overholder aftaler, at jeg ikk bryder mig om han tager i byen med drengene hver 2weekend, da han ikke havde ren mel i posen, da han var sammen med hans eks. han kan ikk leve med at jeg har svært ved at tilgive ham. og han ved ikke om han er klar til en kæreste :s ..

-Nu er jeg bare kommet dertil, hvor jeg ikk føler han elsker mig mere eller kan lide mig mere. når jeg sir det til ham, sir han bare at han behandler folk som de behandler ham - og hvis det sandt, må jeg virkelig behandle ham dårligt :s - hviket jeg bestemt ikk synes.

Når han dummer sig, vender han det altid mod mig, jeg kan feks os gør sådan og sådan .  

og med et ville han flytte sammen og have børn :s

jeg er ved at komme helt derud hvor man ikk kan bunde følels mæssigt, jeg er helt ødelagt indeni. :s er så forvirret .

råd søges ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

charlottekri

jeg tror at når forholdet ikke er ældre, så vil jeg råde dig til at droppe ham, for han er tydeligvis ikke til at stole på (hverken fysisk eller psykisk). det ene øjeblik brokker han sig over dig som person (vil allerede ændre på dig) og det næste vil han flytte sammen og starte familie...

det kunne tyde på at det vil være sådan i resten af jeres forhold, så jeg tror desværre ikke at det er noget at bygge videre på... for det er vel ikke det mest positive tegn at du allerede tvivler på ham...??

beklager mit lidt negative svar, men føler bare at jeg ville være ærlig...

knus charlotte

Anmeld

1. september 2010

Anonym trådstarter

jeg tror at når forholdet ikke er ældre, så vil jeg råde dig til at droppe ham, for han er tydeligvis ikke til at stole på (hverken fysisk eller psykisk). det ene øjeblik brokker han sig over dig som person (vil allerede ændre på dig) og det næste vil han flytte sammen og starte familie...

det kunne tyde på at det vil være sådan i resten af jeres forhold, så jeg tror desværre ikke at det er noget at bygge videre på... for det er vel ikke det mest positive tegn at du allerede tvivler på ham...??

beklager mit lidt negative svar, men føler bare at jeg ville være ærlig...

knus charlotte

..

det helt iorden, jeg har brug for ærlige meninger.

Jeg har bare ikke lyst til at give slip på ham, for ellers har vi det rigtig dejligt sammen ..

men det altid ham der skal bestemme om vi skal være sammen eller ej, fordi jeg simpelthen er bleven så svag indeni.

Jeg kan græde så meget at jeg næsten står og hiver efter vejret, og han står bare og kigger, og når jeg så spørg om han ikk evt ku holde om mig, så får jeg dettet "du kan da os bare komme og holde om mig, så jeg kan mærke at du ville mig!

Anmeld

1. september 2010

Marco2

Med så store problemer så tidligt i forholdet, hvor alt burde være dejligt, og man burde svæve på en lyserød sky, synes jeg ikke det virker som om forholdet har et særligt godt fundament til et sundt længere varende forhold. Tror du bliver brændt …

Ag

Anmeld

1. september 2010

Anonym trådstarter

Med så store problemer så tidligt i forholdet, hvor alt burde være dejligt, og man burde svæve på en lyserød sky, synes jeg ikke det virker som om forholdet har et særligt godt fundament til et sundt længere varende forhold. Tror du bliver brændt …

Ag

- vi havde det bare så godt, da vi var venner. kan virkelig ikk forstå hvorfor det er gået så skævt .

så sent som idag, regner jeg med at han er hjemme halv seks, som han altid plejer, tror i jeg høre noget fra ham i 7timer og indtil nu ? Nej ! og det eneste jeg får afvide er at de har være aktive hele dagen og jeg kunne evt os bare skrive og spørge hvornår han regnet med at komme hjem . og at isted for jeg blir tvær , ku jeg være glad over at han er på vej hjem nu. og vi havde en aftale om at sq købe klædeskab, så der står jeg og er klar, og der kommer ingen hjem.

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

Lad være med at snyde dig selv... Se at få afsluttet det forhold... Der er helt, uden tvivl een derude som du vil få det langt bedre sammen med... Han respekterer dig slet ikke!!

Anmeld

1. september 2010

Mette Nexø

Hvis jeg var dig ville jeg se at komme ud af det forhold.

Når i ikke engang har været kærester i 2 mdr er det vel også begrænset hvor meget man kan sige at i elsker hinanden.

Anmeld

1. september 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Hjæælp !

Jeg har været sammen med min kæreste i 1månede 3uger.

- ved ikke hvad jeg skal stille om med vores fordhold mere.. De sidste 14dage har vi skændes 2 gange , så taget nærmest lettet.

1gang: Jeg tog ham i at lyve om at hans eks kæreste havde ringet, hvilket vi havde lavet en aftale om at han sq fortælle mig, så jeg ku se at han ikk ville skjule noget for mig. han blev ved med at påstå at det ikke passede, indtil jeg sagde til ham, at jeg havde kigget i hans mobil, (ved godt at det er lavet gjort af mig, men ku mærke der var noget galt) - der røg min tillid til ham igen ..    men han fik vendt den om at det var for at beskytte os, at han løg om det osv osv, og det hele blev bare værre og værre den dag, at vi næsten gik fra hinanden :s

2Gang: skændes vi igen, hvor jeg får afvide han ikke kan leve med mine små humør svingninger, at min hund er min første provotet, at jeg blir sur når han ikke overholder aftaler, at jeg ikk bryder mig om han tager i byen med drengene hver 2weekend, da han ikke havde ren mel i posen, da han var sammen med hans eks. han kan ikk leve med at jeg har svært ved at tilgive ham. og han ved ikke om han er klar til en kæreste :s ..

-Nu er jeg bare kommet dertil, hvor jeg ikk føler han elsker mig mere eller kan lide mig mere. når jeg sir det til ham, sir han bare at han behandler folk som de behandler ham - og hvis det sandt, må jeg virkelig behandle ham dårligt :s - hviket jeg bestemt ikk synes.

Når han dummer sig, vender han det altid mod mig, jeg kan feks os gør sådan og sådan .  

og med et ville han flytte sammen og have børn :s

jeg er ved at komme helt derud hvor man ikk kan bunde følels mæssigt, jeg er helt ødelagt indeni. :s er så forvirret .

råd søges ? ..

tilla mig at sige det men i har ikke været sammen særlig længe og hvis det allerede er sådan så passer i ikke sammen så er det ikke jer - måske du skal finde en mand du ikke er i tvivl om om han elsker dig eller ej en hvor du føler han er ærlig og at du kan stole på ham - det lyder ikke til at i to er rigtige for hinanden - og husk der er mange fisk ude i havet så det er bare op i båden og ud at lede på ny...

<---- det trænger du vit til

Anmeld

1. september 2010

twinboys

Kort og godt som de andre også skriver... kom ud af det forhold...

<<<<Majbritt

Anmeld

1. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Lad være med at snyde dig selv... Se at få afsluttet det forhold... Der er helt, uden tvivl een derude som du vil få det langt bedre sammen med... Han respekterer dig slet ikke!!

- neej det føler jeg heller ikk at han gør, og det gør bare så ondt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.