Råd gives ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Anonym trådstarter

Mette Nexø skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg se at komme ud af det forhold.

Når i ikke engang har været kærester i 2 mdr er det vel også begrænset hvor meget man kan sige at i elsker hinanden.

- vi har kendt hinanden længe, vi ventet bare med kæreste titlen, men ja du har nok ret .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

tilla mig at sige det men i har ikke været sammen særlig længe og hvis det allerede er sådan så passer i ikke sammen så er det ikke jer - måske du skal finde en mand du ikke er i tvivl om om han elsker dig eller ej en hvor du føler han er ærlig og at du kan stole på ham - det lyder ikke til at i to er rigtige for hinanden - og husk der er mange fisk ude i havet så det er bare op i båden og ud at lede på ny...

<---- det trænger du vit til

- ja, der er mange fiske ud i vandet.. men det bare svært når vi os kan have det dejligt sammen . men ja ved godt at man skal tænke på sig selv, og se tingene i øjne.

for det kan heller ikke passe, at det er mig der fejler over det hele ..

Anmeld

1. september 2010

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Hjæælp !

Jeg har været sammen med min kæreste i 1månede 3uger.

- ved ikke hvad jeg skal stille om med vores fordhold mere.. De sidste 14dage har vi skændes 2 gange , så taget nærmest lettet.

1gang: Jeg tog ham i at lyve om at hans eks kæreste havde ringet, hvilket vi havde lavet en aftale om at han sq fortælle mig, så jeg ku se at han ikk ville skjule noget for mig. han blev ved med at påstå at det ikke passede, indtil jeg sagde til ham, at jeg havde kigget i hans mobil, (ved godt at det er lavet gjort af mig, men ku mærke der var noget galt) - der røg min tillid til ham igen ..    men han fik vendt den om at det var for at beskytte os, at han løg om det osv osv, og det hele blev bare værre og værre den dag, at vi næsten gik fra hinanden :s

2Gang: skændes vi igen, hvor jeg får afvide han ikke kan leve med mine små humør svingninger, at min hund er min første provotet, at jeg blir sur når han ikke overholder aftaler, at jeg ikk bryder mig om han tager i byen med drengene hver 2weekend, da han ikke havde ren mel i posen, da han var sammen med hans eks. han kan ikk leve med at jeg har svært ved at tilgive ham. og han ved ikke om han er klar til en kæreste :s ..

-Nu er jeg bare kommet dertil, hvor jeg ikk føler han elsker mig mere eller kan lide mig mere. når jeg sir det til ham, sir han bare at han behandler folk som de behandler ham - og hvis det sandt, må jeg virkelig behandle ham dårligt :s - hviket jeg bestemt ikk synes.

Når han dummer sig, vender han det altid mod mig, jeg kan feks os gør sådan og sådan .  

og med et ville han flytte sammen og have børn :s

jeg er ved at komme helt derud hvor man ikk kan bunde følels mæssigt, jeg er helt ødelagt indeni. :s er så forvirret .

råd søges ? ..

Drop ham!! Hvis I har så mange problemer allerede nu, hvor I burde være nyforelskede og svæve på en lyserød sky, så bliver det ikke bedre!! Det er jo NU man er forelsket og bærer over med hinanden (senere gør man det fordi man elsker hinanden) - og hvis I ikke er på det stadie, så tror jeg aldrig I kommer det.

Anmeld

1. september 2010

NatasjaL

Marco2 skriver:

Med så store problemer så tidligt i forholdet, hvor alt burde være dejligt, og man burde svæve på en lyserød sky, synes jeg ikke det virker som om forholdet har et særligt godt fundament til et sundt længere varende forhold. Tror du bliver brændt …

Ag

vil så lige sige, da mig og kærsten havde været sammen i et halvt år, kunne vi også " slå hinanden ihjel " i mange måneder! af de mest latterlige grunde. bla nogle af dem der er blevet nævnt her.

den dag idag, 2 ½ senere er vi stadig sammen, og har to børn

Anmeld

1. september 2010

aarhusmor

Man kan godt skændes i et nyt forhold. Men din kæreste respekterer dig ikke og finder hele tiden fejl ved dig.

Jeg må istemme mig koret. Jeg synes du skal forlade ham, og rimeligt hurtigt. Måske kan I stadig nå at være venner bare. Hvis du siger til ham at Du gerne vil tilbage til det I havde. (((kram)))

Anmeld

2. september 2010

4xGreve

Anonym skriver:

- ja, der er mange fiske ud i vandet.. men det bare svært når vi os kan have det dejligt sammen . men ja ved godt at man skal tænke på sig selv, og se tingene i øjne.

for det kan heller ikke passe, at det er mig der fejler over det hele ..

Altså sådan som du fortæller det lyder det bestem ikke til at det kun er dig, men er ganske sikker på i begge kan forbeder nogen ting men hvis i ikke kan finde ua af at snakke om det og løse det stille og roligt og hvis han virkelig siger sådan til dig og er så meget efter dig så er det ikke jer...

Og self. har i dejlige tider sammen men man skal huske de tunge vejer mere så derfor skal der mange mange mange flere gode tider til end dårlige og i starten af ens forhold skal det altså være liv og grønne dage og ja i fungerede utrolig godt som venner men måske kan i bare ikke funger som et par det er jo noget helt andet og kan ikke samlignes og måske i bare skulle gå tilbage til at være venner...

Prøv sæt dig end og snak med ham stilleog roligt og hvis han hisser sig op så forhold dig rolig - fortæl ham at du måske ikke tror i funger som et par og det var meget beder som venner, fortæl ham at du er dybt ulykkelig og holder utrolig meget af ham men at det forhold er ved at køre dig fuldstændig ned osv.

Anmeld

2. september 2010

sarahb

Jeg var smuttet. Hvis i allerede skændes så meget som i gør hva vil der så ikk ske senere.. Oom ud af det nu før det bliver meget sværere..

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Drop ham!! Hvis I har så mange problemer allerede nu, hvor I burde være nyforelskede og svæve på en lyserød sky, så bliver det ikke bedre!! Det er jo NU man er forelsket og bærer over med hinanden (senere gør man det fordi man elsker hinanden) - og hvis I ikke er på det stadie, så tror jeg aldrig I kommer det.

Vi var helt oppe og svæge indtil for 14dage siden, der er kommet skændesrier de 2 tirsdage, fordi han løg for mig og fordi han eks's veninder ikk kan blande sig uden om vores forhold. :s

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

NatasjaL skriver:

vil så lige sige, da mig og kærsten havde været sammen i et halvt år, kunne vi også " slå hinanden ihjel " i mange måneder! af de mest latterlige grunde. bla nogle af dem der er blevet nævnt her.

den dag idag, 2 ½ senere er vi stadig sammen, og har to børn

Kan godt se at man bruge være 2tal nyforelsket og svæge på den lyserøde sky, og det gjorde vi os for 14dage siden. - årh har det bare så dårligt og forvirret over alt det her, ville gern man kunne spole tiden tilbage og så de her 14dage ikk var sket ! men desværre..

- jeg kan bare ikke forestille mig en hverdag uden ham, har ventet på ham i 1½år for at han sq blive min. vi har været igennem mange ting, bare på det 1½år hvor vi var venner, altid været der for hinadnen osv . og chancer høre til, til en hvis grænse...

- ja, som i kan høre ved jeg ikk med mig selv, hvad jeg skal gøre, for ville heller ikke leges rundt med.

går bare og er så trist over, at man ikke bare kan være glad og have et stabilt forhold, isted for man går og er nervøs for om han leger udenom og holder mig for nar .

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Man kan godt skændes i et nyt forhold. Men din kæreste respekterer dig ikke og finder hele tiden fejl ved dig.

Jeg må istemme mig koret. Jeg synes du skal forlade ham, og rimeligt hurtigt. Måske kan I stadig nå at være venner bare. Hvis du siger til ham at Du gerne vil tilbage til det I havde. (((kram)))

- Det er 2dage vi har skændes, han sir at fordi han gør som han gør, er fordi der er kommet flere følelser i klemme.

han blir vred, ked af det og frusteret når jeg rammer ham med de ord jeg sir ..

hvordan respetere han mig ikk?

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.