Råd gives ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

det er da mangel på respekt bare at blive væk når i havde en aftale... det er stor stor mangel på respekt at lyve for dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Altså sådan som du fortæller det lyder det bestem ikke til at det kun er dig, men er ganske sikker på i begge kan forbeder nogen ting men hvis i ikke kan finde ua af at snakke om det og løse det stille og roligt og hvis han virkelig siger sådan til dig og er så meget efter dig så er det ikke jer...

Og self. har i dejlige tider sammen men man skal huske de tunge vejer mere så derfor skal der mange mange mange flere gode tider til end dårlige og i starten af ens forhold skal det altså være liv og grønne dage og ja i fungerede utrolig godt som venner men måske kan i bare ikke funger som et par det er jo noget helt andet og kan ikke samlignes og måske i bare skulle gå tilbage til at være venner...

Prøv sæt dig end og snak med ham stilleog roligt og hvis han hisser sig op så forhold dig rolig - fortæl ham at du måske ikke tror i funger som et par og det var meget beder som venner, fortæl ham at du er dybt ulykkelig og holder utrolig meget af ham men at det forhold er ved at køre dig fuldstændig ned osv.

Har prøvet at sige noget ligende til ham , og så begyder han med at han synes det samme osv ..

Han er en dejlig mand, men tror bare ikk han ved hvad han skal gør, fordi han ikke ville miste mig, og så sir han nogen ting han ikk mener, det sir han i hverfald.

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

det er da mangel på respekt bare at blive væk når i havde en aftale... det er stor stor mangel på respekt at lyve for dig....

Jaaa, det har jeg os sagt til ham, men han sir det aldrig sker igen..

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jaaa, det har jeg os sagt til ham, men han sir det aldrig sker igen..

det er jo op til dig om du føler du kan stole på ham nok, til at give ham chancen for at bevise at det ikke sker igen...

Anmeld

2. september 2010

aarhusmor

- Det er 2dage vi har skændes, han sir at fordi han gør som han gør, er fordi der er kommet flere følelser i klemme.

han blir vred, ked af det og frusteret når jeg rammer ham med de ord jeg sir ..

hvordan respetere han mig ikk?

knus

Jeg kan se Ni-ko-li-ne  har svaret på den om respekt.

Hvor meget "koster" det lige ham at give dig besked. Hvad kunne du have lavet hvis han havde givet besked? Du kunne selv have gået ud. Nu sidder du og venter i stedet. Det er da at p.... på dig.

Men ja han har måske fået et chok over at I nu skal være "kærester". Før, havde I da sex? og uden forventninger?

Så forklarer det jo en del.

og er det tilfældet, så må du se at komme ud af det og droppe ham. Hvis han så elsker dig, så må han jo bevise sit værd for at få dig igen.

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

det er jo op til dig om du føler du kan stole på ham nok, til at give ham chancen for at bevise at det ikke sker igen...

Ja, det ved jeg godt..

er bare fra og til :s

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg kan se Ni-ko-li-ne  har svaret på den om respekt.

Hvor meget "koster" det lige ham at give dig besked. Hvad kunne du have lavet hvis han havde givet besked? Du kunne selv have gået ud. Nu sidder du og venter i stedet. Det er da at p.... på dig.

Men ja han har måske fået et chok over at I nu skal være "kærester". Før, havde I da sex? og uden forventninger?

Så forklarer det jo en del.

og er det tilfældet, så må du se at komme ud af det og droppe ham. Hvis han så elsker dig, så må han jo bevise sit værd for at få dig igen.

Nemlig, man han sir de var aktive på jobbet , derfor kunne han ikk skrive det :s igår sagde jeg til ham, at hvis han ville være her, så måtte han rette sig efter mine regler i min lejlighed, hans kommentar var "skal jeg nu til at holdes i snor" . og med ddet jeg sagde mener jeg det, at man gir lyd hvis man ikk er hjemme til normal tid som man plejer..  hvilket jeg ikke ser noget forkert i eller er det bare mig ?

Anmeld

2. september 2010

XXSS

Det er lidt for tidligt at der er så mange problemer... Den første tid burde være den hvor man er nyforelskede og ikke kan andet end at se hinanden i øjnene og få hjertebanken.

Men det er ikke godt hvis man får den hjertebanken af at skændes.. ! Så er forholdet lige som godt på vej til at være dødsdømt på forhånd.. Uærlighed er ikke godt for nogen.

Anmeld

2. september 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

- vi havde det bare så godt, da vi var venner. kan virkelig ikk forstå hvorfor det er gået så skævt .

Nogen mænd skal man vist bare være venner med og så holde det ved det.

Jeg havde været venner med Morten i 2-3 år før vi blev kærester og jeg skal love for at han ændrede personlighed. Også ret hurtigt.

Jeg blev desværre i forholdet i 2 år før jeg gav op. Nu er vi bare "venner". /Tvungent da vi har en søn sammen og nu er han venlig osv igen.

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Nogen mænd skal man vist bare være venner med og så holde det ved det.

Jeg havde været venner med Morten i 2-3 år før vi blev kærester og jeg skal love for at han ændrede personlighed. Også ret hurtigt.

Jeg blev desværre i forholdet i 2 år før jeg gav op. Nu er vi bare "venner". /Tvungent da vi har en søn sammen og nu er han venlig osv igen.

- jeg følte mig mere værd hos ham, da vi var venner,.. hvis man kan sige det sådan ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.