Anonym skriver:

Hjæælp !
Jeg har været sammen med min kæreste i 1månede 3uger.
- ved ikke hvad jeg skal stille om med vores fordhold mere.. De sidste 14dage har vi skændes 2 gange , så taget nærmest lettet.
1gang: Jeg tog ham i at lyve om at hans eks kæreste havde ringet, hvilket vi havde lavet en aftale om at han sq fortælle mig, så jeg ku se at han ikk ville skjule noget for mig. han blev ved med at påstå at det ikke passede, indtil jeg sagde til ham, at jeg havde kigget i hans mobil, (ved godt at det er lavet gjort af mig, men ku mærke der var noget galt) - der røg min tillid til ham igen ..
men han fik vendt den om at det var for at beskytte os, at han løg om det osv osv, og det hele blev bare værre og værre den dag, at vi næsten gik fra hinanden :s
2Gang: skændes vi igen, hvor jeg får afvide han ikke kan leve med mine små humør svingninger, at min hund er min første provotet, at jeg blir sur når han ikke overholder aftaler, at jeg ikk bryder mig om han tager i byen med drengene hver 2weekend, da han ikke havde ren mel i posen, da han var sammen med hans eks. han kan ikk leve med at jeg har svært ved at tilgive ham. og han ved ikke om han er klar til en kæreste :s ..
-Nu er jeg bare kommet dertil, hvor jeg ikk føler han elsker mig mere eller kan lide mig mere. når jeg sir det til ham, sir han bare at han behandler folk som de behandler ham
- og hvis det sandt, må jeg virkelig behandle ham dårligt :s - hviket jeg bestemt ikk synes.
Når han dummer sig, vender han det altid mod mig, jeg kan feks os gør sådan og sådan .
og med et ville han flytte sammen og have børn :s
jeg er ved at komme helt derud hvor man ikk kan bunde følels mæssigt, jeg er helt ødelagt indeni. :s er så forvirret .
råd søges ? ..

Heej.
- Kan godt se hvorfor alle svarer som de gør.
Men så vil jeg gerne sige at da mig og min kæreste havde været sammen i et par måneder gjorde han det samme altså løj om en han havde haft noget med og jeg busted ham self. i det. og da sagde han også at han ikke ville sige noget for at beskytte mig og vores forhold fordi jeg ville bare blive jaloux og så videre, vi kom så også siiindsyg meget op at skændes om det .. og det blev værre og værre og til sidst følte jeg selv at han bare var ligeglad med mig og at jeg ikke betød noget for ham.. 
- så jeg gjorde det jeeeg mente var det rigtige at gøre.. spillede ligeså ligeglad som ham og ignorerede ham og var bare rigtig kostbar ( plejer at virke godt på drenge, fordi det får dem til at ville kæmpe for det ) MEN i vores tilfælde blev det KUN værre af det så efter et stykke tid kunne jeg baaare ikke klare mere.. sagde aaaaaaalt til ham altså hvordan jeg havde det, og når jeg blev ked af det viste jeg det og begyndt nogle gange bare at tude så forfærdeligt det var ( ved nu ikke om det ligeså slemt for dig heh ) men til sidst indså han hvor meget han sårede mig og der vendte det hele pludselig ..