Tester min tåmodighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Det lyder fuldstændig som at blive 41 år, Anna. Hedeture, humørsvingninger og pludselige grådkramper ud af det blå. Det er jo meno-pausen der er beskrevet.............

Håber at lasagnen smagte vel, og at du ikke har vækket Bjørnen.

Knus Mette

Lasagnen var fin, og jeg nød bare at sætte mig til bords. Det virkede dog som om der manglede noget.. Nemlig at jeg selv havde lavet den. Men jeg nød det!

Og jeg tror desværre det er mig der er bjørn for tiden. Eller vildkat? Jeg sourgte ham, om han kunne mærke jeg tager hormoner. svaret var, at ja, det kunne han sagtens. Jeg talte mere hysterisk/irriteret end jeg plejede...

Nu har jeg fået en forsmag på overgangsalderen... Men jeg håber det varer 20 år inden den næste viser sit grumme ansigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Hahahaha, hormonella eller ej...så er du altså supersød...

De har osse godt af at lære det... Specielt når der nok snart kommer en lille, så bliver han ski' nødt til at tage lidt del i det...

Ja, det er jo det! Han kan lige så godt lære athan skal have poterne op af lommen. For når der kommer barn/børn, så må han jo hjælpe lidt til.. Han skal lige omskoles fra sofa-ligger til køkkenassistent

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Jeg er flad af grin Anna!!! Ja undskyld men sikke et indlæg. Jeg kunne lige se dig for mig sidde og fedtgrine inde i sofaen fordi du i hvert fald ikke skulle lave mad eller vaske op.

Ja, jeg grinede lidt ondksbafuldt og klappede i mine små fede hænder! Men det må jeg vel også godt engang i mellem?

Der er rester til i aften, og nu ved han jo hvordan man tænder ovnen, så jeg har vist endnu en fri-aften!!

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

du er SEJ Anna! SEJ SEJ SEJ!!!

og jeg sidder her og griner.... det næste stykke tid er du hormonella-HULK og Hallur kan fortælle sine kolleger om hvor sur og træt du er...

når de så møder dig næste gang er du begyndt på sprøjter og helt vildt happy... ha ha ha.... så tror de aldrig på ham mere.... fnis....

Gud ja! Så ender vi ud i noget med at arbejdskammeraterne tror han er lystløgner, fordi jeg faktisk er over-happy når de hilser på mig næste gang!! Jeg er da altid glad... Hormonella-hulk..? næææh, det kender jeg skam ikke noget til

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Gud ja! Så ender vi ud i noget med at arbejdskammeraterne tror han er lystløgner, fordi jeg faktisk er over-happy når de hilser på mig næste gang!! Jeg er da altid glad... Hormonella-hulk..? næææh, det kender jeg skam ikke noget til

hi hi... så kan han lære det ja han kan.... fnis

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, jeg grinede lidt ondksbafuldt og klappede i mine små fede hænder! Men det må jeg vel også godt engang i mellem?

Der er rester til i aften, og nu ved han jo hvordan man tænder ovnen, så jeg har vist endnu en fri-aften!!

ha ha ha hvor fedt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.