He he
Det lyder som om hormonerne virker
Ej spøg til side, de er SÅ trælse de hormoner, gud hvor jeg hadede dem, især næsesprayen, den er helt forfærdelig. Det er surt surt surt, og jeg blev helt vildt sur af dem, jeg blev en rigtig drage, og eksploderede over de mindste ting, sjovt nok var det en af naboerne, jeg havde set mig sur på, stakkels mand. Han viste heldigvis godt hvorfor, så alt er tilgivet.
Har du fået din aftensmad? Og slap du for at skulle tørre af? Jeg synes, at det er fint, at han lige lavede maden. Du må forklare ham, at de der hormoner virkelig går ind og påvirker kroppen meget. Man bliver dårlig og meget meget træt af dem, og man kan ikke overkomme helt så meget som tidligere. Det må han da kunne forstå, det er jo rigtig hårdt for kroppen at skulle klare alle de hormoner.
Bare spørg Trine om, hvordan det er når hormonerne overtager kontrollen over ens krop og ikke mindst ens temperament. Det er jeg sikker på, at hun også kan nikke genkendende til. Hos mig der gik der ca. fem-ti min. efter jeg havde stukket mig selv, så forvandlede jeg mig til et frådende hormonmonster, der kan finde på at råbe og skrige af folk (læs: naboen) over fuldstændigt ligegyldige ting, mens en lille fornuftig stemme indeni siger, hvad laver du, men der er det bare hormonerne, der har overtaget, og man kan slet slet ikke styre det.
Anmeld