Tester min tåmodighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

altså...det kan gå to veje når du starter på junkie perioden. enten 1: blir du bedste venner med ALLE, eller også 2: sidder du og hyler uanset hvad der blir sagt til dig. så jeg tror lige du skal revurdere det der på Hallurs arbejde   aj, men, du går en VIDUNDERLIG tid i møde

på den anden side, hvis vi lige skal hive noget der rent faktisk ER godt at tænke på op af posen så: Trine fik den billige behandling = minus resultat. Camilla fik den dyre behandling (som dig) = resultat i 1. forsøg

Ja, jeg har jo levet i den naive bobbel, der kun går til en behandling, for selvfølgelig skal vi ikke igennem mere! Det strejfer mig på ingen måde at jeg måske skal igennem hele maskinen igen.. Indtil i nat!! Der lå jeg søvnløs og slog mig selv i hovedet over, at jeg kunne være så naiv at tro, at 1 forsøg var nok! For hvem ved det, og jeg skal forberede mig på det værste Jeg er vist lidt splittet i disse dage, men jeg giver narkoet skylden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

oo

kitty skriver:

Ja, jeg har jo levet i den naive bobbel, der kun går til en behandling, for selvfølgelig skal vi ikke igennem mere! Det strejfer mig på ingen måde at jeg måske skal igennem hele maskinen igen.. Indtil i nat!! Der lå jeg søvnløs og slog mig selv i hovedet over, at jeg kunne være så naiv at tro, at 1 forsøg var nok! For hvem ved det, og jeg skal forberede mig på det værste Jeg er vist lidt splittet i disse dage, men jeg giver narkoet skylden!!

kitty! har du vat i ørerne eller sådan noget  du skal ikke forberede dig på det værste, du skal forberede dig på det BEDSTE, det aller-aller-allerbedste - for det venter lige rundt om hjørnet (og ja, jeg skal nok blive ved at sige det hver gang du modsiger mig, din tåbelige lille kat )

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

kitty! har du vat i ørerne eller sådan noget  du skal ikke forberede dig på det værste, du skal forberede dig på det BEDSTE, det aller-aller-allerbedste - for det venter lige rundt om hjørnet (og ja, jeg skal nok blive ved at sige det hver gang du modsiger mig, din tåbelige lille kat )

OK!

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig! Du giver de bedste velmente verbale ørefigner!

Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden NS!

...... Og nu er det aftensmad

Anmeld

30. august 2010

TbCp

kitty skriver:

Han har lige råbt om jeg ikke kan tørre af... Jeg venter lige med at gå derud til han har råbt 2./3. gang... Han smager lidt af sin egen medicin lige nu....

Hahaha du er EVIL!

Er du sikker på der ikke er begyndt at vokse små horn ud i panden på dig

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hahaha du er EVIL!

Er du sikker på der ikke er begyndt at vokse små horn ud i panden på dig

Det er lige før jeg håber det er horn. men jeg er bange for det kun er bumser pga. af den forbannede medicin

Anmeld

30. august 2010

anna-jonas

kitty skriver:

Hedeture? Ja tak!! Jeg tror faktisk jeg har dem konstant, for det føles som feber, men der er ingen temp.stigning. Havde næsten håbet på at termometret havde slået alarm, så måske manden kunne forstå jeg har det skidt. Han spørger lige nu hvad jeg griner af, og fortæller at vi snakker om hormonerne, og hvor skidt man bliver af dem. svar: Jamen, jeg tror altså ikke det er så slemt

Søde Anna er røget ud af vinduet nu, nu får han altså den store tur, bare han taber en krumme i sofaen!

Det lyder fuldstændig som at blive 41 år, Anna. Hedeture, humørsvingninger og pludselige grådkramper ud af det blå. Det er jo meno-pausen der er beskrevet.............

Håber at lasagnen smagte vel, og at du ikke har vækket Bjørnen.

Knus Mette

Anmeld

30. august 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Det lyder fuldstændig som at blive 41 år, Anna. Hedeture, humørsvingninger og pludselige grådkramper ud af det blå. Det er jo meno-pausen der er beskrevet.............

Håber at lasagnen smagte vel, og at du ikke har vækket Bjørnen.

Knus Mette

jep, hun er faktisk i kunstig meno-pause nu...det er vildt syret hvad de gør ved ens krop når man er i behandling  f'ørst går hun i kunstig overgangsalder og derefter pumper de hende fuld af hormoner, så han laver en triple - eller firdobbelt normal ÆL. alt sammen på halvanden måned  så der er skismer ikke noget at sige til, at man har brug for at ligge på sofaen og være en djævel

Anmeld

31. august 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Ja, jeg vælger at sætte mine tålmodighed på prøve, som et eksperiment! Jeg er TRÆT af alle de hormoner. Eller rettere sagt, jeg bliver træt af dem. Tung i hovedet/hovedpine, følelsen af feber, til trods for den ikke er der, og er snotforkølet, hvilket også kommer af den skide næsespray. NÅ!

Dette har så gjort at jeg ikke kan overkomme de mest simple dagligdagsting, som manden tager som en selvfølge at jeg gør, fordi jeg går hjemme på ferie (starter praktik onsdag). Og jeg gider ikke leve i det stenalder-samfund, hvor maden står på bordet, når han kommer hjem, bare fordi jeg er kvinde. Lige som han gerne vil have tak, når han engang i mellem tager opvasken, så kunne jeg også godt tænke mig at blive værdsat. Det er her eksperimentet kommer ind i billedet. Jer er gået i strejke!!

Jeg har ikke taget opvasken, og jeg havde ikke købt ind til aftensmad, og da han spurgte hvad vi skal have til aften sagde jeg "det ved jeg ikke", for det har han ønsket sig til aftensmad hver aften i 3 år.

Jeg spurgte om han lavede mad i aften, og fik et ja! Så nu har han været i Netto og købt ind til lasagne (Knorr-opskriften ) og nu sidder han så ved sin computer og jeg ved min. Og jeg venter bare på at det går op for ham, at den ikke tryller sig selv, den lasagne.

Ja, jeg ér sulten, men han skal ikke høre et kny fra mig. I aften venter JEG på at få maden serveret!

Spændende at se, hvor længe jeg skal vente??

En lille update fra hormonella-hystella-kitty

Hahahaha, hormonella eller ej...så er du altså supersød...

De har osse godt af at lære det... Specielt når der nok snart kommer en lille, så bliver han ski' nødt til at tage lidt del i det...

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

Jeg er flad af grin Anna!!! Ja undskyld men sikke et indlæg. Jeg kunne lige se dig for mig sidde og fedtgrine inde i sofaen fordi du i hvert fald ikke skulle lave mad eller vaske op.

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

du er SEJ Anna! SEJ SEJ SEJ!!!

og jeg sidder her og griner.... det næste stykke tid er du hormonella-HULK og Hallur kan fortælle sine kolleger om hvor sur og træt du er...

når de så møder dig næste gang er du begyndt på sprøjter og helt vildt happy... ha ha ha.... så tror de aldrig på ham mere.... fnis....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.