Tester min tåmodighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

oo

kitty skriver:

I LOVE U!! & Trine! I er simpelthen fantastiske, også når det kommer til de her møg-hormoner. Jeg synes næsesprayen er slem, jeg bliver bombet i hovedet af det. Og den bliver ikke bedre af jeg kalder den cindarella-spray i stedet for synarela. Jeg har prøvet

Sjovt nok sammenlignede jeg mig med et monster i et brev til Trine igår, så ja, din definition rammer helt plet, også i min verden! Jeg føler den rigtige Anna er blevet væk, og nu sidder der et monster tilbage, der også fungerer som ildspydende drage, når man træder den over tæerne, også selvom det blot er med ord! Inden jeg starter i praktik har jeg kun Hallur at se mig sur på (og skattefar ), men på onsdag kommer der nok til at trille hoveder verbalt, når jeg kommer hjem fra første dag i praksis...

Opvasken hjalp jeg minimalt med, og lavede snigeren.... Og aftensmaden?? Den står vist i ovnen...

men så vent til hormonerne der skal lave æg - dem kan man godt blive MEGAglad af. på sådan en sygelig, manio-agtig måde!! jeg startede på uni sidste semester stopfyldt med happy-hormoner og vitterligt RÅBTE "hej!" til alle der kom ind til undervisning (jeg kendte ingen af dem, da jeg tog et fag på engelsk...)  der fik Milka en lettere desperat sms fra mig om, at jeg lige havde fået 20 nye bedste venner pga hormonerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

sorry, missekat, at vi lige spammer din tråd med optimisthistorier vi prøver bare - på vores egen forkvaklede NS facon - at sige "you are not alone"

Ja sorry, og præcis som Trine siger, you are not alone.

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Næsesprayen er bare stor slem! Har du fået hedeture? Jeg er meget meget spændt på at høre, hvor mange hoveder der triller, når du starter i praktik. Husk at fortælle os om dine hormonraserier, det er meget morsomt at læse om, når man selv har prøvet det og ikke mindst også for dig selv, når det engang er overstået. For selvom det ikke virker sådan, så bliver man helt sig selv igen

Hedeture? Ja tak!! Jeg tror faktisk jeg har dem konstant, for det føles som feber, men der er ingen temp.stigning. Havde næsten håbet på at termometret havde slået alarm, så måske manden kunne forstå jeg har det skidt. Han spørger lige nu hvad jeg griner af, og fortæller at vi snakker om hormonerne, og hvor skidt man bliver af dem. svar: Jamen, jeg tror altså ikke det er så slemt

Søde Anna er røget ud af vinduet nu, nu får han altså den store tur, bare han taber en krumme i sofaen!

Anmeld

30. august 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Hedeture? Ja tak!! Jeg tror faktisk jeg har dem konstant, for det føles som feber, men der er ingen temp.stigning. Havde næsten håbet på at termometret havde slået alarm, så måske manden kunne forstå jeg har det skidt. Han spørger lige nu hvad jeg griner af, og fortæller at vi snakker om hormonerne, og hvor skidt man bliver af dem. svar: Jamen, jeg tror altså ikke det er så slemt

Søde Anna er røget ud af vinduet nu, nu får han altså den store tur, bare han taber en krumme i sofaen!

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!! Måske skulle han lige få nummeret til Per og min nabo, så tror jeg, at de kan fortælle ham noget andet. Eller også kan Søren lige fortælle ham om, hvordan det er at være klatret op i toppen af et træ af skræk for at komme ned til hormonmonsteren der står nedenfor og venter med røgen kommende ud af munden.

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

men så vent til hormonerne der skal lave æg - dem kan man godt blive MEGAglad af. på sådan en sygelig, manio-agtig måde!! jeg startede på uni sidste semester stopfyldt med happy-hormoner og vitterligt RÅBTE "hej!" til alle der kom ind til undervisning (jeg kendte ingen af dem, da jeg tog et fag på engelsk...)  der fik Milka en lettere desperat sms fra mig om, at jeg lige havde fået 20 nye bedste venner pga hormonerne

Det lyder som om fertilitetshormoner godt kan forveksles med bipolar sindslidelse (manio-depressiv)... Ja... Jamen det bliver da spændende 4 dage efter jeg starter på sprøjten (narko kitty) skal vi til noget lær-hinanden-at-kende/styrk-sammenholdet-på-kontoret-aften med Hallurs afdeling på job! Måske jeg bare skulle blive hjemme, ellers bliver de sgu da bange, vis jeg er all happy

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!! Måske skulle han lige få nummeret til Per og min nabo, så tror jeg, at de kan fortælle ham noget andet. Eller også kan Søren lige fortælle ham om, hvordan det er at være klatret op i toppen af et træ af skræk for at komme ned til hormonmonsteren der står nedenfor og venter med røgen kommende ud af munden.

Jamen jeg står selv lidt med samme reaktion. Han tager overhovedet ikke imod, når jeg fortæller jeg har ondt nogle steder, eller ikke gider med ham til fodbold eller noget... Jeg orker det bare ikke! Men det er som at tale til en dør

Anmeld

30. august 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Jamen jeg står selv lidt med samme reaktion. Han tager overhovedet ikke imod, når jeg fortæller jeg har ondt nogle steder, eller ikke gider med ham til fodbold eller noget... Jeg orker det bare ikke! Men det er som at tale til en dør

Hmmm, ja så ved jeg ikke rigtig, hvordan du skal få ham forklaret det... Den er skisme lidt svær.

Anmeld

30. august 2010

oo

kitty skriver:

Det lyder som om fertilitetshormoner godt kan forveksles med bipolar sindslidelse (manio-depressiv)... Ja... Jamen det bliver da spændende 4 dage efter jeg starter på sprøjten (narko kitty) skal vi til noget lær-hinanden-at-kende/styrk-sammenholdet-på-kontoret-aften med Hallurs afdeling på job! Måske jeg bare skulle blive hjemme, ellers bliver de sgu da bange, vis jeg er all happy

altså...det kan gå to veje når du starter på junkie perioden. enten 1: blir du bedste venner med ALLE, eller også 2: sidder du og hyler uanset hvad der blir sagt til dig. så jeg tror lige du skal revurdere det der på Hallurs arbejde   aj, men, du går en VIDUNDERLIG tid i møde

på den anden side, hvis vi lige skal hive noget der rent faktisk ER godt at tænke på op af posen så: Trine fik den billige behandling = minus resultat. Camilla fik den dyre behandling (som dig) = resultat i 1. forsøg

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Dictes mor skriver:

Hmmm, ja så ved jeg ikke rigtig, hvordan du skal få ham forklaret det... Den er skisme lidt svær.

Jeg tror bare jeg ligger mig på sofaen og ynker de næste 14 dage. Måske, hvis han får syn for sagen, at det siver ind? Har 14 dage tilbage på næsespray så jeg har da tid til at forsøge mig frem....

Anmeld

30. august 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

altså...det kan gå to veje når du starter på junkie perioden. enten 1: blir du bedste venner med ALLE, eller også 2: sidder du og hyler uanset hvad der blir sagt til dig. så jeg tror lige du skal revurdere det der på Hallurs arbejde   aj, men, du går en VIDUNDERLIG tid i møde

på den anden side, hvis vi lige skal hive noget der rent faktisk ER godt at tænke på op af posen så: Trine fik den billige behandling = minus resultat. Camilla fik den dyre behandling (som dig) = resultat i 1. forsøg

Præcis, vi fik den dyre behandling. Jeg fik så desværre den der tude-del af hormon turen. Og jeg kan love dig for, at jeg ynkede og ynkede og ynkede, og Per passede og plejede mig, han turde nok ikke andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.