Har svært ved at tro på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Chewy

J25 skriver:

Hej.. Igen Chewy

Kunne li se, at jeg havde svaret på et af dine andre indlæg også...

Kunne læse at du har PCO. Jeg har selv endometriose og da vi for et par uger siden så de 2 streger, var det også helt uforståeligt, men blev selvfølgelig SÅ glad.

Men jeg forsøger også at tro på det og være glad, men er egentlig hele tiden lidt usikker om det nu også kan være rigtig, og om det er uden for livmoderen osv, da jeg jo er i risikozonen..

Jeg er virkelig glad på dine vegne at det er lykkedes for jer .

Jeg er 6+6, og har sådan en lyst til at fortælle familie og venner det. Har kvalme som du også skrev og man kunne godt bruge et par gode råd, eller blot et smil, mens man er ved at kaste op, fra nogen som kender fornemmelsen -og glæden ...

Tror vi fortæller familierne det inden for den næste uge eller 2 og så måske et par venner.... uha, det er så svært, og hvorfor skal det holdes hemmeligt. Man vil jo også gerne have et kram, hvis der går noget galt, men det er svært, kender virkelig de tanker, som du har.

FIk ikke lige læst men har i fortalt det nu, og hvor langt er du henne??

Stort kram og endnu en gang tillykke...

Så har jeg været til scanning

Det gik bare super duper godt. Den lille spirer så rigtig fin ud. Havde den rigtige form, lå rigtigt og så var der et stærkt hjerteblik. Vi fik endda lov at høre det lille hjerte slå Uha, fik godt nok tårer i øjnene da jeg hørte det... Manden fik også lige lidt blanke øjne kunne jeg se

Jeg er idag 6+5 og har termin den 24. april

Åh, jeg er så lykkelig!! Fantastisk oplevelse, og nu er det hele bare så virkeligt. Nu tror jeg 100 % på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Chewy

Hej J25,

Vi har ikke fortalt noget endnu. Gynækologen sagde idag, at hun syntes vi skulle vente 2 uger endnu, men at vi ikke behøvede at vente alle 12 uger, som vi troede. Hun sagde, at risikoen for abort efter uge 9 er meget lille, for imellem uge 7-9 dannes de vigtige organer, og hvis der går noget galt her, så aborterer man. Så kommer man hen over det, så er risikoen lille. Selvfølgelig er der risiko for abort efter også, men så mente hun, det er af andre og uforudsigelige årsager.

Jeg er jo 6+5 idag, så tror vi fortæller det til min fødselsdag den 22. september. Så er jeg 9+3. Måske venter vi til min fars fødselsdag, så er jeg 10+6. Det skal vi lige snakke lidt om 

Hvor er det også skønt for jer, at I er blevet gravide. Det er bare så uvirkeligt, når man ser de to streger. Men hold da op, hvor er det usikkerheden værd, når man ser og hører det lille hjerte slå. Den bedste dag i mit liv altså

Held og lykke med det hele. Hov, så må du da også have termin engang i april, har du ik?

Knus Nina

Anmeld

3. september 2010

Silas&Mille

Chewy skriver:

Så har jeg været til scanning

Det gik bare super duper godt. Den lille spirer så rigtig fin ud. Havde den rigtige form, lå rigtigt og så var der et stærkt hjerteblik. Vi fik endda lov at høre det lille hjerte slå Uha, fik godt nok tårer i øjnene da jeg hørte det... Manden fik også lige lidt blanke øjne kunne jeg se

Jeg er idag 6+5 og har termin den 24. april

Åh, jeg er så lykkelig!! Fantastisk oplevelse, og nu er det hele bare så virkeligt. Nu tror jeg 100 % på det

Hvor er det bare dejligt at hører

Altid godt med glædes tårer (fik også tårer i øjnene da vi så vores lille første gang på skærmen)

Og selvfølgelig stort  og tillykke

Anmeld

3. september 2010

Chewy

MoriSverige skriver:

Hvor er det bare dejligt at hører

Altid godt med glædes tårer (fik også tårer i øjnene da vi så vores lille første gang på skærmen)

Og selvfølgelig stort  og tillykke

Tusind tak MoriSverige Det er simpelthen så skønt. Sidder også bare og kigger på det dejlige scanningsbillede. Det er så vildt at det er inde i min mave, det dér

Anmeld

3. september 2010

Silas&Mille

Tusind tak MoriSverige Det er simpelthen så skønt. Sidder også bare og kigger på det dejlige scanningsbillede. Det er så vildt at det er inde i min mave, det dér

Hehe, jeg sidder og tit og kigger på de billeder vi fik... Det føles bare så meget mere virkeligt når man kan se den

Jeg har lagt et billede ind her på siden: https://www.baby.dk/debat/60464pi1/uge-20/foerste-billede-.aspx

Der kan man se meget er var selvfølgelig også i 20. uge da vi var til scanning.

Anmeld

3. september 2010

Chewy

Ih, sikke et fint billede

Det er altså helt vildt, hvad det gør, at man har set den lille

Anmeld

3. september 2010

Silas&Mille

Chewy skriver:

Ih, sikke et fint billede

Det er altså helt vildt, hvad det gør, at man har set den lille

Tark

Ja det er faktisk lidt vildt. Bare det at se hjertet banke er rigtig rigtig stort. Jeg har desværre ikke hørt den endnu men håber jeg kan hører det når jeg skal til tjek ved min JM inden for de næste par uger.

Anmeld

6. september 2010

J25

Jeg har termin den 23. april 2011, det var da lidt sjovt, så er 7+2 henne.

Må indrømme vi fortalte det familien i går. Det var virkelig fantastisk og lidt vildt, men virkelig dejligt at se nogle man holder af blive så glad på ens vegne, da mange nok havde frygtet, at vi måske skulle have hjælp pga. endometriosen.

Hvordan kan det være du allerede har været til scanning??

Jeg har været ved lægen og fået bekræftet graviditeten og venter nu på første lægebesøg i uge 10 og så scanning i uge 12 på sygehus.

Hvor må det være vildt at se den lille på scanning, det må virkelig være vildt. Men dejligt at få det endnu mere bekræftet, for man går da og bliver lidt usikker ind imellem, ud over kvalmen er stand haftig og trætheden virkelig begynder at melde sig.

Rigtig glad for at det bare så godt ud på scanning for jer  

Anmeld

7. september 2010

Chewy

J25 skriver:

Jeg har termin den 23. april 2011, det var da lidt sjovt, så er 7+2 henne.

Må indrømme vi fortalte det familien i går. Det var virkelig fantastisk og lidt vildt, men virkelig dejligt at se nogle man holder af blive så glad på ens vegne, da mange nok havde frygtet, at vi måske skulle have hjælp pga. endometriosen.

Hvordan kan det være du allerede har været til scanning??

Jeg har været ved lægen og fået bekræftet graviditeten og venter nu på første lægebesøg i uge 10 og så scanning i uge 12 på sygehus.

Hvor må det være vildt at se den lille på scanning, det må virkelig være vildt. Men dejligt at få det endnu mere bekræftet, for man går da og bliver lidt usikker ind imellem, ud over kvalmen er stand haftig og trætheden virkelig begynder at melde sig.

Rigtig glad for at det bare så godt ud på scanning for jer  

Jamen, vi er blevet scannet, fordi vi egentlig var blevet henvist videre til kunstig befrugtning, men dagen inden vi skulle møde på OUH testede jeg positivt. Jeg blev så scannet på OUH.

Jeg skrev så en mail til min gynækolog og fortalte det, fordi hun har været en stor støtte for mig, og så skrev hun, at hvis vi havde behov for at scanning, skulle vi bare sige til. Vi takkede så ja til en scanning i fredags, hvor vi var så heldige at kunne se noget Hun sagde så, at vi lige skulle komme til en scanning mere i uge 9, fordi det åbenbart er der, man skal have taget nogle blodprøver til de forskellige tests af fosteret. Så det er ikke fordi, der er noget galt eller noget, men fordi vi bare er heldige at have den bedste og mest omsorgsfulde gynækolog

Uh, jeg glæder mig så meget til vi kan sige det til hele verden. Var det ikke bare fantastisk??  Ved vores familier går helt i selvsving og blir så overraskede

Anmeld

7. september 2010

J25

Ej, det havde jeg slet ikke fanget...

Hvor er det da helt fantastsik at det så lykkedes for jer helt selv.. Hvor er jeg endnu mere glad på jeres vegne.

Dejligt du har haft en sød gynækolog. Min var frygtelig i sin tid, men jeg blev hurtig tilknyttet Skejby Sygehus endometrioseafdeling, hvor jeg fik den mest fantastiske læge. Det betyder sku alt!!

IIhh er nu lidt misundelig på en scanning allerede, glæder mig helt vildt til det bliver os. Hvor meget kunne du egentlig se på scanningen??

Det var helt vildt at fortælle det, og jo de er på den anden side. Havde allerede min mor i røret dagen efter, som lige skulle høre hvordan kvalmen gik  - hehe

En lille side info, har selv fødselsdag den 21. september kunne lige se du hade den 22. lidt sjovt med de små sammentræf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.