Har svært ved at tro på det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Chewy

Ja, det psykiske spiller ofte en stor rolle. Det gjorde det jo også ved os, selvom jeg har pco. Da vi stoppede med at tænke på det, ja så skete det. Det synes jeg altså er temmelig pudsigt. Fantastisk men pudsigt

Vi er slet ikke gået i gang med at snakke navne endnu. Men det kommer nok, når vi har været til scanning. Lige nu tør man næsten ikke tænke for meget på det - tænk nu hvis det ikke passer  

Jeg selv altid været vild med Noah. Ved bare ikke om der ik er for mange der hedder det?? Kan jo se, det rangerer som nr. 5 på top 50 listerne i både 2008 og 2009. Men det skal man selvfølgelig være ligeglad med, hvis bare man selv er vild med navnet Og det er jeg jo, men det kan sagtens være jeg når at ændre mening - der kan jo ske meget på 9 måneder

En ting har vi dog snakket om, og det er, at når tiden kommer hvor vi skal snakke navne, så laver en god middag og så sidder vi med hver vores liste af navne, vi godt kan li, og så sammenligner vi. Glæder mig faktisk til at høre, hvad han godt kan li. Tænker han måske nævner nogle navne, som jeg slet ikke har tænkt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Jeg havde det på præcis sammen måde da jeg fandt ud af jeg var gravid , jeg tror jeg i alt fra uge 4 + til uge 12 + tog 10 gravidetets teste , det er næsten EN om ugen , fordi jeg hele tiden kom i tvivl , jeg havde absolut ingen symptomer , andet end muren i underlivet , men det var ikk noget jeg lagde mærke til overhovedet , jeg kunne intet mærke i maven jeg kunne ikk se noget på min mave (hvilket er logisk ) . Men jeg var faktisk så god til at overbevise mig om alle de dårlige tanker hele tiden , men ja ALT var jo bare perfekt da jeg var til NF . 

Så det er jeg sikker på dit os er . Men forstår udemærket dine fostruationer . 

Mange 

Anmeld

1. september 2010

Chewy

Pernille08 skriver:

Jeg havde det på præcis sammen måde da jeg fandt ud af jeg var gravid , jeg tror jeg i alt fra uge 4 + til uge 12 + tog 10 gravidetets teste , det er næsten EN om ugen , fordi jeg hele tiden kom i tvivl , jeg havde absolut ingen symptomer , andet end muren i underlivet , men det var ikk noget jeg lagde mærke til overhovedet , jeg kunne intet mærke i maven jeg kunne ikk se noget på min mave (hvilket er logisk ) . Men jeg var faktisk så god til at overbevise mig om alle de dårlige tanker hele tiden , men ja ALT var jo bare perfekt da jeg var til NF . 

Så det er jeg sikker på dit os er . Men forstår udemærket dine fostruationer . 

Mange 

Uha, det har jeg overvejet mange gange. Men siger til mig selv, at det ikke kan nytte at teste igen, og ja, så har jeg iøvrigt været bekymret for, at jeg pludselig ville tage en negativ test og så lade mig frustrere endnu mere over det. Jeg har jo fået taget en blodprøve, og den var positiv, så det må da være bevis nok (skulle man mene)

Men nu er der kun 1½ døgn til vi skal scannes, så må lige holde ud lidt endnu Kryds fingre for mig

Held og lykke med din graviditet og tak for svaret

Anmeld

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Uha , det er jo lige om lidt , det skal du nok klare  

Jeg  alt hvad jeg har for dig . 

Og selvfølgelig har baby det godt , det er der slet ingen tvivl om .

- Jeg glæder mig til at høre hvordan din scanning er gået . 

Rigtig meget held og lykke . '

Tusinde tak

Knus

Anmeld

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Hvornår har du forresten termin , ved du det ? 

Anmeld

1. september 2010

Chewy

Pernille08 skriver:

Hvornår har du forresten termin , ved du det ? 

Nej, jeg ved det ikke endnu. Men skyder på slut april/start maj Jeg har uregelmæssig mens, så det er svært at sige før efter en scanning

Hvad med dig?

Anmeld

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Jaa det kan jeg godt se, så bliver det bare endnu mere spændende at komme til scanning

Jeg har termin d 31/12-10 en herlig dag jo

- Håber dog på at kunne gå et par dage over eller føde lidt før

Anmeld

1. september 2010

Silas&Mille

Pernille08 skriver:

Jaa det kan jeg godt se, så bliver det bare endnu mere spændende at komme til scanning

Jeg har termin d 31/12-10 en herlig dag jo

- Håber dog på at kunne gå et par dage over eller føde lidt før

den 31.12

Så er min termin da lidt bedre, jeg har termin den 4. januar, men krydser på en måde lidt fingre for at jeg går lidt over tid så vi kommer lidt længere fra jul
Men det siger jeg selvfølgelig nu og sikkert ikke når jeg når til slutningen af december *G*

Anmeld

1. september 2010

mortilnoahogmelina

Jaa , det er en lidt trist dato , men på den anden side , jeg vil heller have barn der end d 24/12 '

- Men ja jeg håber os på at gå over selvom jeg sikkert vil forbande det væk når vi når den 31

Anmeld

2. september 2010

J25

Hej.. Igen Chewy

Kunne li se, at jeg havde svaret på et af dine andre indlæg også...

Kunne læse at du har PCO. Jeg har selv endometriose og da vi for et par uger siden så de 2 streger, var det også helt uforståeligt, men blev selvfølgelig SÅ glad.

Men jeg forsøger også at tro på det og være glad, men er egentlig hele tiden lidt usikker om det nu også kan være rigtig, og om det er uden for livmoderen osv, da jeg jo er i risikozonen..

Jeg er virkelig glad på dine vegne at det er lykkedes for jer .

Jeg er 6+6, og har sådan en lyst til at fortælle familie og venner det. Har kvalme som du også skrev og man kunne godt bruge et par gode råd, eller blot et smil, mens man er ved at kaste op, fra nogen som kender fornemmelsen -og glæden ...

Tror vi fortæller familierne det inden for den næste uge eller 2 og så måske et par venner.... uha, det er så svært, og hvorfor skal det holdes hemmeligt. Man vil jo også gerne have et kram, hvis der går noget galt, men det er svært, kender virkelig de tanker, som du har.

FIk ikke lige læst men har i fortalt det nu, og hvor langt er du henne??

Stort kram og endnu en gang tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.