MoriSverige skriver:
Lige præcis 
Hellere have nogen at dele det med end bare være alene om det. Men man skal huske at have kæresten med, for er han ikke klar til at fortælle det så synes jeg I skal vente. Her var det godt nok min kæreste der var den værste, han kunne ikke vente med at fortælle familien hvad han havde præsteret 
Man kan jo sige det på måske en lidt hård måde: enten bliver den siddende eller også gør den ikke.
Man er jo ikke 100 % sikker før babyen er født, der er desværre meget der kan gå galt i løbet af 9 måneder.
Jeg skriver ikke dette for at gøre dig bange eller på nogen måde gøre dig usikker. Det er mere for at sige at man skal glædes lige så meget man kan og tage forløbet som det kommer 
Sådan har vi valgt at gøre det.
Jeg tror, at når først vi har været til scanning og har fået sat uger og termin på, så bliver det mere virkeligt for ham også, og så tror jeg, han ændrer lidt holdning. Lige nu er det hele så uvirkeligt, så man næsten ikke tør åbne munden om det.
Men jeg ved, at hvis jeg siger, at jeg gerne vil fortælle det, og det betyder noget for mig, så er det det, vi gør. Jeg synes man skal huske, at familien kan være en kæmpe støtte hvis nu det går galt, og har man så gået alene med det, tror jeg, det er endnu sværere at komme sig over som kvinde og som par.
Jeg tænker nok også, at dét at andre ved det, vil hjælpe mig til at tro mere på det. Har man lige en off day hvor man ikke rigtig tror på det, kan man lige snakke lidt baby med sin mor eller en veninde, og så tror jeg troen vender tilbage igen med det samme
Tusind tak for dine svar
Vil I iøvrigt vide, hvad det bliver?