Chewy skriver:
Hej piger,
Jeg vil høre, om der er andre der kender det her, for er ved at føle mig en lille smule mærkelig
Jeg har for 2 uger siden fundet ud af, at jeg er gravid. Fantastisk simpelthen
Men det ene øjeblik er jeg fuldstændig overbevist om, at den er god nok, og det andet øjeblik kommer jeg så meget i tvivl. Ved godt, der ikke er så meget at kunne mærke endnu, men kan ikke lade være at gå og mærke efter hele tiden.
Jeg har f.eks. haft enkelte tilfælde af kvalme, en del "muren" i underlivet, og overfølsomme brystvorter. Men ellers har jeg det fint. Desværre får det mig til at spekulere over, om jeg overhovedet er gravid
Jeg har dog taget 3 positive tests og fået taget en positiv blodprøve på sygehuset, men jeg bliver ved med at komme i tvivl, om det nu også kan passe
Skal til en skanning på fredag, og jeg er bare så bange for at hun siger et eller andet negativt som f.eks. "desværre, du er ikke gravid alligevel". Ved det godt, er totalt paranoid, men synes bare det hele er så flyvsk og uvirkeligt. Har jo ikke set noget syn for sagerne endnu, så har bare så svært ved at tro på det
Er der andre, der har prøvet at have det sådan?

Kender den følelses alt for alt alt for godt.
Små to uger efter vi havde fundet ud af at vi ventede en lille en, havde jeg et totalt sammenbrud, for hva nu hvis der ikke var noget alligevel og hva nu hvis den ikke blev siddende og hva nu hvis... og hva nu hvis.
Jeg kunne ikke andet end at tænke på om den nu virkelig var der og om jeg virkelig skal være mor til januar. Jeg lod dog vær med at 'stresse' mig selv med den ene test efter den anden, selv om det var utrolig svært.
Har så heldigvis en helt fantastisk kæreste som støttede mig (trods at grinede lidt af mig og sagde at jeg er tosset) hele vejen igennem den lille nedtur og fik mig overbevist om at alt nok skulle gå godt.
Tanken om at den ikke ville blive siddende blev liggende i baghoved helt frem til den 16. august hvor jeg var 19+5 henne og vi var til scanning og så den lille spire for første gang. En helt fantastisk fornemmelse at se den lille ligge og vinke til en (sådan så det i hvert fald ud) og nu mærker jeg den lille hver dag ved lidt 'rumlen i maven' eller nogle små poke 
Jeg tror langt de fleste går med en sådan fornemmelse af: er det nu også rigtigt? Det kræver trods alt lidt lige at vende sig til tanken, gjorde det i hvert fald for mig.
Prøv at lad være med at tænke alt for mange negative tanker og bare glæd dig over dit kommende nye liv, så skal det nok gå 
Knus Mig 21+6