Sara_S skriver:
Nu kommer jeg fra Italien, hvor man slet ikke får sådan et tilbud, så aner jeg slet ikke hvad det indebærer at være med i en mødregruppe...
Vidste ikke en gang at det var gennem SP man kan komme med i en...
I en mødregruppe hyggespiser man, og drikker kaffe/the/whatever imens man snakker om sine børn, mænd og hvad ellers der lige rører sig....
Det er faktisk bare et socialt netværk, mens man er på barsel, hvor alle har mindst 1 ting til fælles - nemlig at de har fået et barn

Jeg sagde selv at jeg ikke ville, til at starte med, fordi jeg netop ikke synes jeg havde brug for flere mennesker i min omgangskreds (læs: svært ved at overskue flere mennesker)
MEN jeg tog alligevel imod tilbudet, og jeg var rigtig glad for det...
Min bedste veninde i dag, er en jeg mødte i mødregruppen. Og jeg vil virkelig ikke undvære hende for noget i verden... Jeg elsker hende og hendes familie, på lige fod med min rigtige familie.... Så der kom da helt klart noget godt ud af det

2. gang var jeg knapt så heldig, men fik alligevel et par hyggelige bekendtskaber

Det er meget rart, synes jeg, at man VED man kan se frem til noget socialt 1 dag hver uge.... Det gør ligesom at man ikke bliver helt skør i bolden af at gå hjemme, hvis man nu ikke liiiiige har en masse andre at besøge, eller få besøg af, mens manden arbejder

Jeg synes ikke du skal være nervøs.... Selvfølgelig kan du være uheldig at komme i en gruppe, hvor du bare ikke føler du passer ind, men så kan du altid stoppe helt, eller prøve at komme med i en anden gruppe