Hejsa
Jeg har en søn på 3 år, hvor jeg dengang startede i en mødregruppe, hvor jeg meget hurtig kunne mærke at jeg bare SLET ikke passede ind. Min søn ser ik hans far og har aldrig gjort det, og det gik de andre piger rigtig meget op i (I negativ forstand) Jeg fik det ene spark efter det andet omkring det. De lavede aftaler bag ryggen på mig hvor deres mænd skulle med osv osv, så der valgte jeg at stoppe.....
Nu med min yngste søn som er 5 mdr lige om lidt, der havde jeg ikke rigtig nogen forventning til en mødregruppe, men takkede alligevel ja fordi jeg tænkte at jeg da i hvert fald ikke kunne blive dårligere modtaget end med den første.
Vi er 5 piger.
2 anden gangs fødense, 1 tredje gange fødende og 2 første gangs fødende.
Første gang vi mødes var vi sammen 6 timer, tiden fløj bare afsted, vi elsker hinandens og vores ungers selvskab.... Vi snakker om alt, lige fra vores nogen gange trælse svigermødre, til sex, mænd, dyr og selvfølgelig vores børn..... Vi ses hver fjortensdag og er sammen fra kl 10.30 og går først tit hver til sit ved 17.00 tiden. Vi skiftes til at ligge hjem til, og laver så lidt lækkert mad til hinanden. Nogen har det bedst med "bare" at stå med boller. Men da jeg selv meget sjælden spiser før til middag laver jeg altid frokost til os. Pastasalat, terte, buttedej med fyld og salat osv osv alt efter hvad jeg kan finde på.....
Jeg er generalt ikke en person som er god til at komme ud blandt andre, jeg føler mig ikke særlig godt tilpas hvis jeg skal være social. Men sammen med de her piger kan jeg være mig selv, og jeg kan klart mærke på mit humør når vi har været sammen, og man lige får luft for nogen af de ting man måske går og tumler med i hovedet til hverdag.....
Go for it, kan jeg kun sige.... Du kan altid stoppe igen hvis ikke det er noget for dig!
Kram
Anmeld