Må heldet være med os denne gang!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Ja for sørensen - men, det skal aldrig vare - så er det os vores tur!!! :-)

Det satser vi STÆKT på

Håber på vi kan få holdt hinanden opdaterede mht. testene, kunne jo være SÅ godt, hvis det lykkedes os begge to - altid dejligt at have nogle og kunne snakke med omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Det satser vi STÆKT på

Håber på vi kan få holdt hinanden opdaterede mht. testene, kunne jo være SÅ godt, hvis det lykkedes os begge to - altid dejligt at have nogle og kunne snakke med omkring det

ja syntes os vi skal holde kontakten her inde - har sendt dig en venne-anmodning

Anmeld

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

ja syntes os vi skal holde kontakten her inde - har sendt dig en venne-anmodning

Den vil jeg godkende med det vuns

Håber sådan den er der for dig

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Den vil jeg godkende med det vuns

Håber sådan den er der for dig

Super duper Malene - krydser også mange finger for dig :-) feel free til at skrive privat også ;-) Nu vil jeg sætte mig godt til rette og savle over Neal Caffrey i Withe Collar ;-) he he

Anmeld

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Super duper Malene - krydser også mange finger for dig :-) feel free til at skrive privat også ;-) Nu vil jeg sætte mig godt til rette og savle over Neal Caffrey i Withe Collar ;-) he he

Uhh... Not bad at all

Det lyder bare rigtig godt - du er også mere end velkommen til at skrive privat også - og så satser vi på 2 STREGER

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Maalene skriver:

Jaaa, det kunne være virkelig hyggeligt at have nogen snakke med og sammenligne forløbet med

Ja det er jo det. Især når man skal til det for første gang

Anmeld

29. august 2010

Happiness

SommerBlomst skriver:

Jaaa, det håber jeg, det kunne være sjovt, men desværre er vi jo ikke helt selv herre over om det kommer til gå sådan - men man kan jo ha lov til at håbe :-) he he

Ja, gid man bare kunne bestemme det selv

Men kunne være sjovt at være nogle stykker at snakke med om diverse ting under graviditeten.

Anmeld

29. august 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Ja det er jo det. Især når man skal til det for første gang

Ja, lige præcis - første gang er noget HEEELT specielt

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Maalene skriver:

Ja, lige præcis - første gang er noget HEEELT specielt

Men skriver da lige når jeg har testet d. 5 Hvornår kan du teste?

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

MaybeMe skriver:

Ja, gid man bare kunne bestemme det selv

Men kunne være sjovt at være nogle stykker at snakke med om diverse ting under graviditeten.

ja, har os lige skrevet med maleene - og sendt hende en venne-anmodning, gør det samme med dig, så syntes jeg da vi skulle holde kontakten, og skriver også gerne privat hvis du har lyst til det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.