Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SommerBlomst skriver: ja, har os lige skrevet med maleene - og sendt hende en venne-anmodning, gør det samme med dig, så syntes jeg da vi skulle holde kontakten, og skriver også gerne privat hvis du har lyst til det :-)
ja, har os lige skrevet med maleene - og sendt hende en venne-anmodning, gør det samme med dig, så syntes jeg da vi skulle holde kontakten, og skriver også gerne privat hvis du har lyst til det :-)
Har godkendt Ja så må vi lige skrive om testene skulle vise 2 streger snart Har også sendt en anmodning til Maalene.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: Men skriver da lige når jeg har testet d. 5 Hvornår kan du teste?
Men skriver da lige når jeg har testet d. 5 Hvornår kan du teste?
Maalene skriver: Uhh... Det er jo allerede om en uge Hvor bliver det spændende - krydser alt jeg kan for den er der Jeg skal teste den 15., så lige 1½ uges tid efter dig
Uhh... Det er jo allerede om en uge Hvor bliver det spændende - krydser alt jeg kan for den er der Jeg skal teste den 15., så lige 1½ uges tid efter dig
Jamen tak Krydser også alt hvad jeg kan d. 15. så
MaybeMe skriver: Jamen tak Krydser også alt hvad jeg kan d. 15. så
SommerBlomst skriver: Set ude fra, tror jeg egentlig os det er okay at man har det sådan, man har jo taget en beslutning om at skabe en lille familie, og man har jo forhånentligt tage stilling til de ting man bør have taget stilling til, økonomi osv... så... ja, Come on Baby :-)
Set ude fra, tror jeg egentlig os det er okay at man har det sådan, man har jo taget en beslutning om at skabe en lille familie, og man har jo forhånentligt tage stilling til de ting man bør have taget stilling til, økonomi osv... så... ja, Come on Baby :-)
Ja det er jo nemlig det, man ved jo at det er det rigtige tidspunkt når man først begynder, så ja, come on baby!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128