Må heldet være med os denne gang!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Frk.Munk

Shibby skriver:

V har to drenge der skal fodres og smides i seng først Men ellers..hehe

Det er søndag - tidligt i seng emd dem, så er det "mor og far- tid alene" ;-)   held og lykke til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Frk.Munk

Trine89 skriver:

Nej der bruger jeg ikke lige nu.

men tror måske at det skal prøves en gang hvis vi ikke selv kan gætte os til det

jaa, man skal sku os passe på ikke at gå for meget op i det, hvis du forstår hvad jeg mener - men ihhh den ventetid, ..... jeg kan ikke lade være... ha ha

Anmeld

29. august 2010

grinny

SommerBlomst skriver:

Åh ja, så skal jeg slet ikke klage - det er kun 2. forsøg vi gøre os, altså på 2. månede, men for h.... man bliver utålmodig, tør slet ikke tænke på hvordan du så må have det

og lykke til jer

Det er heller ikke sjovt, men lige meget om man har prøvet to måneder eller man har prøvet 6 måneder så er ventetiden aldrig sjov, jeg har det i hvert fald på samme måde nu som jeg havde efter 2 måneder

Anmeld

29. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

jaa, man skal sku os passe på ikke at gå for meget op i det, hvis du forstår hvad jeg mener - men ihhh den ventetid, ..... jeg kan ikke lade være... ha ha

jeg forstå skam.  

det ville nu være super hvis den bare var der,når nu man har bestemt sig for at prøve..  

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

grinny skriver:

Det er heller ikke sjovt, men lige meget om man har prøvet to måneder eller man har prøvet 6 måneder så er ventetiden aldrig sjov, jeg har det i hvert fald på samme måde nu som jeg havde efter 2 måneder

Set ude fra, tror jeg egentlig os det er okay at man har det sådan, man har jo taget en beslutning om at skabe en lille familie, og man har jo forhånentligt tage stilling til de ting man bør have taget stilling til, økonomi osv... så... ja, Come on Baby :-)

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Trine89 skriver:

jeg forstå skam.  

det ville nu være super hvis den bare var der,når nu man har bestemt sig for at prøve..  

Ja nemlig, man har jo taget beslutningen - så kan der godt inde finde sig en graviditet!!! nuuuu

Anmeld

29. august 2010

Ann.

Held og lykke

Jeg havde ÆL 15-20 august - så testdag er om 4-6 dage

Anmeld

29. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ja nemlig, man har jo taget beslutningen - så kan der godt inde finde sig en graviditet!!! nuuuu

Jah det er jo det.. 

og det kan kun gå for langsomt.. hihi.. 

men jah man må væbne sig med tålmodighed selvom det er svært. 

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

TrineLærke skriver:

Held og lykke

Jeg havde ÆL 15-20 august - så testdag er om 4-6 dage

Neeej hvor er du heldig der "kun" er så få dage til din test-dag .!!

Ønsker dig alt det bedste held, og håber du vil dele hvis du er gravid - altså en bette besked her inde så vi kan lykke ønske ;-)

Anmeld

29. august 2010

Ann.

SommerBlomst skriver:

Neeej hvor er du heldig der "kun" er så få dage til din test-dag .!!

Ønsker dig alt det bedste held, og håber du vil dele hvis du er gravid - altså en bette besked her inde så vi kan lykke ønske ;-)

Takker Ja skal nok dele hvis det er en god nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.