Må heldet være med os denne gang!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Frk.Munk

Trine89 skriver:

Jah det er jo det.. 

og det kan kun gå for langsomt.. hihi.. 

men jah man må væbne sig med tålmodighed selvom det er svært. 

Ja, sådan er det jo :-) men Trine, alt held og lykke i weekenden :-)

- og lykke til jer

klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Ja, sådan er det jo :-) men Trine, alt held og lykke i weekenden :-)

- og lykke til jer

klem

Takker søde

Håber også heldet har være med jer  

Håber selvfølgelig på at du vil dele, testens resultat  

krydser at det jeg kan... 

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Trine89 skriver:

Takker søde

Håber også heldet har være med jer  

Håber selvfølgelig på at du vil dele, testens resultat  

krydser at det jeg kan... 

Det kan du tro - i herinde skal være de første til resultaterne, foruden min kæreste selvfølgelig ;-) ha ha

Anmeld

29. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Det kan du tro - i herinde skal være de første til resultaterne, foruden min kæreste selvfølgelig ;-) ha ha

YAY.. Det vil jeg se frem til.. håber hvertfald på et positivt svar. 

Anmeld

29. august 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

YAY.. Det vil jeg se frem til.. håber hvertfald på et positivt svar. 

Anmeld

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Ja, så er min ÆL vidst over, og der blev arbejdet på sagen kan i tro ;-) Så nu skal der bare krydses finger for at der er gevinst om ca. 14 dage, har lovet mig selv at jeg skal slappe af, og ikke købe G-teste før de 14 dage er gået. (tror det bliver svært)

-Er der andre der skal teste om ca. 14 dage? tænker at tage en test ca. den 10 sep (skal på wellness ophold med min kæreste den weekend, og det kunne jo være en god overraskelse - selvfølgelig kun hvis der bliver testet posivivt)

Shit, jeg syntes tiden går laaaangsomt, men det er selvfølgelig kun fordi jeg glæder mig til det bliver vores tur :-)

for alle der prøver der ude

De varmeste -hilsener

Uhh... Hvor spændende

Krydser alt hvad jeg kan for, at det hårde arbejde har båret frugt

Vi er også i HÅRD træning lige nu... Hehe... SKØNT Skal have min mens den 14., så hvis det ikke er kommet der, så tester jeg den 15...

Krydser fingre for, at vi begge to kan fremvise positive tests herind om hhv. 2 uger og 2½ uge

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Al det "hårde" arbejde under ÆL må vel bære frugt Håber ihvertfald på et positivt resultat!

Jeg har testdag d. 5. Så der er ikke mange dage til... Dagene går meeeeggggeeeet laaaannngggsomt nu

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Uhh... Hvor spændende

Krydser alt hvad jeg kan for, at det hårde arbejde har båret frugt

Vi er også i HÅRD træning lige nu... Hehe... SKØNT Skal have min mens den 14., så hvis det ikke er kommet der, så tester jeg den 15...

Krydser fingre for, at vi begge to kan fremvise positive tests herind om hhv. 2 uger og 2½ uge

Uhhh så vi os tæt på hinanden. Sender os dig de bedste lykke ønskninger og  for du får held :-)

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

MaybeMe skriver:

Al det "hårde" arbejde under ÆL må vel bære frugt Håber ihvertfald på et positivt resultat!

Jeg har testdag d. 5. Så der er ikke mange dage til... Dagene går meeeeggggeeeet laaaannngggsomt nu

Ihhh, snyd, du har ikke så laaang vente tid som mig, syntes det er utåleligt at vente og vente.... men om man har 5 dage eller 14 dage - alt "sød"-ventetid, er laaaange ventetid...

men mange gange held og lykke til dig os

Anmeld

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Uhhh så vi os tæt på hinanden. Sender os dig de bedste lykke ønskninger og  for du får held :-)

Uhh... Tuuuusind taaak

Det bliver SÅ spændend... Den SKAL bare være der for os begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.