Må heldet være med os denne gang!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Uhh... Tuuuusind taaak

Det bliver SÅ spændend... Den SKAL bare være der for os begge to

Ja, det syntes jeg bestemt også :-)

Jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville købe blade osv relateret til at være gravid, men for pokker, kunne ikke dy mig igår, så kom til at købe bladet "gravid"..... dejligt spændene læsning :-) og lige til at blive mere SKRUK af.... dumme dumme mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Ja, det syntes jeg bestemt også :-)

Jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville købe blade osv relateret til at være gravid, men for pokker, kunne ikke dy mig igår, så kom til at købe bladet "gravid"..... dejligt spændene læsning :-) og lige til at blive mere SKRUK af.... dumme dumme mig

Hihi

Det ER altså bare SÅ svært, at lade være med at gøre sig selv endnu mere skør i skrutten

Kan bare heller ikke lade være med at se på billeder herinde af babyer, gravide maver osv. osv.

Og tonsvis af søgen på nettet efter diverse baby-relaterede ting

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Hihi

Det ER altså bare SÅ svært, at lade være med at gøre sig selv endnu mere skør i skrutten

Kan bare heller ikke lade være med at se på billeder herinde af babyer, gravide maver osv. osv.

Og tonsvis af søgen på nettet efter diverse baby-relaterede ting

Det samme her - det er bare super godt at hører jeg ikke er ene om de skøre påfund - man kan godt føle sig lidt mærkelig... ha ha

- man, hvad gør man ikke i disse tider, når man ønsker noget så brændende ;-)

Anmeld

29. august 2010

Happiness

SommerBlomst skriver:

Ihhh, snyd, du har ikke så laaang vente tid som mig, syntes det er utåleligt at vente og vente.... men om man har 5 dage eller 14 dage - alt "sød"-ventetid, er laaaange ventetid...

men mange gange held og lykke til dig os

Mange tak. Så må vi se om vi er flere der kan følges ad med mavserne

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

MaybeMe skriver:

Jaaa, det håber jeg, det kunne være sjovt, men desværre er vi jo ikke helt selv herre over om det kommer til gå sådan - men man kan jo ha lov til at håbe :-) he he

Anmeld

29. august 2010

Maalene

SommerBlomst skriver:

Det samme her - det er bare super godt at hører jeg ikke er ene om de skøre påfund - man kan godt føle sig lidt mærkelig... ha ha

- man, hvad gør man ikke i disse tider, når man ønsker noget så brændende ;-)

Ja, det er utroligt hvad der sker oppe i ens hoved - men man bliver jo helt forelsket i det lille liv, som man forhåbentlig snart skaber, selvom man ikke har det endnu

Anmeld

29. august 2010

betiinsen

Ihh søde.. krydser så meget fingre for den er her for jer denne gang

Skulle have haft ægløsning samme tid som dig, men er meget itvivl om hvornår jeg havde det, eller om jeg overhovedet havde det Synes ikke de der ægløsningsteste var helt tydelige på noget tidspunkt, men havde udflåd og smerter, meget mere end jeg plejer.

SÅ har bestilt tid ved lægen den 2. sep. så han kan tjekke om jeg har ægløsning. Stoppede jo med p-piller den 12. aug. så det er jo ikke længe siden. Krydser så meget fingre for jeg har ægløsning, og det ville heller ikke skade at der var kommet liv derinde

Anmeld

29. august 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Jaaa, det kunne være virkelig hyggeligt at have nogen snakke med og sammenligne forløbet med

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

Maalene skriver:

Ja, det er utroligt hvad der sker oppe i ens hoved - men man bliver jo helt forelsket i det lille liv, som man forhåbentlig snart skaber, selvom man ikke har det endnu

Ja for sørensen - men, det skal aldrig vare - så er det os vores tur!!! :-)

Anmeld

29. august 2010

Frk.Munk

betiinsen skriver:

Ihh søde.. krydser så meget fingre for den er her for jer denne gang

Skulle have haft ægløsning samme tid som dig, men er meget itvivl om hvornår jeg havde det, eller om jeg overhovedet havde det Synes ikke de der ægløsningsteste var helt tydelige på noget tidspunkt, men havde udflåd og smerter, meget mere end jeg plejer.

SÅ har bestilt tid ved lægen den 2. sep. så han kan tjekke om jeg har ægløsning. Stoppede jo med p-piller den 12. aug. så det er jo ikke længe siden. Krydser så meget fingre for jeg har ægløsning, og det ville heller ikke skade at der var kommet liv derinde

heej

Når ja, syntes nok der var en her inde der skulle have ca. samme tid som mig. :-) når jeg tager de der ÆL-beregnere siger de 26-27 aug, men har vidst først haft inat/idag - har haft 2 streger på æl-test idag, så ja, ligger lige 14 dage til ca. så må det være deromkring jeg skal have mens igen (ikke skal have mens igen :-) forhåbentligt ikke ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.