telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har begge iPhones og vi ELSKER dem!!! Jeg interesserer mig overhovedet ikke for telefoner/teknik, men Svenskefanden elsker den slags, og han har simpelthen foræret mig hans "gamle" iPhone 2 gange fordi han selv ville have den nye model Så derfor har jeg den næstnyeste model nu her, og jeg eeeelsker den!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Millesmammi

Rosa skriver:

Vi har begge iPhones og vi ELSKER dem!!! Jeg interesserer mig overhovedet ikke for telefoner/teknik, men Svenskefanden elsker den slags, og han har simpelthen foræret mig hans "gamle" iPhone 2 gange fordi han selv ville have den nye model Så derfor har jeg den næstnyeste model nu her, og jeg eeeelsker den!!!

hvis bare der var en der kom og forærrede mig en iphone .

Anmeld

26. august 2010

FrkT

Jeg har en Sony Ericsson Aino. Og den er jeg meget tilfreds med.  For mig var det vigtigst at få en med et godt kamera, og det er der i denne her (8,1 MPX)

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Millesmammi skriver:

hvis bare der var en der kom og forærrede mig en iphone .

Haha, ja det er en af de gode ting ved at være kæreste med en teknikbøsse som de kalder det i Sverige Til gengæld havde jeg et mareridt en måned inden termin om at han sad og spillede hjerterfri på telefonen mens jeg fødte

Anmeld

26. august 2010

louise8723

Telekæden var faktisk dem der startede med konceptet i sin tid  (uhhh hvor føler jeg mig pludselig gammel). Og har selv byttet flere gange i Telekæden...

ja.. men gjorde telekæden det ikke for telenor (sonofon)

telekæden er jo ikke just et tlf abbonnement firma

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

Hey jeg har en nokia 6500 slide Og den har jeg osse været super glad for Godt nok har jeg tabt den for meget på gulvet, så den har set bedre dage hihi..

Knus Sussie 28+3

Anmeld

26. august 2010

oo

æh...en sony ericsson T250i og jæs sir, den skal bare kunne ringe og smse

Anmeld

26. august 2010

FrkT

louise4060 skriver:

ja.. men gjorde telekæden det ikke for telenor (sonofon)

telekæden er jo ikke just et tlf abbonnement firma

Det kan godt være du har ret.... og tænker på Telenor som Cybercity, ikke som Sonofon - selvom jeg godt ved de to blev slået sammen TIL Telenor, hehe

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Loa skriver:

Jeg har en iphone 4 og er super tilfreds med den

Den hopper jeg med på Jeg har nemlig lige fået min i denne uge

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

hmm, kan skisme ikke huske det..6210 classic eller noget i den stil, fuldt ud tilfreds med den, den har gps osv:-)

Men den er bare gået i stykker nu efter 2 år og jeg vil have en ny:-)

Har KUN haft Nokia de sidste 10 år...overvejer samsung, men ender sikkert med en Nokia igen.

Har  i vørigt kun hørt skidt om Nokias Touch telefoner, at de er dårlige at deres meny er dårlig osv.

For havde overvejet en 5310, men ikke hvis den er ringe direkte efter kort tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.