telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

sådan en har jeg kigget på, det er også tæt på jeg køber sådan en

din nye tlf ska det være med abbonnement?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

din nye tlf ska det være med abbonnement?

helst uden, da jeg ikke er gammel nok til at oprette, og mit nuværende abonnoment står i min fars navn

Anmeld

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

helst uden, da jeg ikke er gammel nok til at oprette, og mit nuværende abonnoment står i min fars navn

oh på den måde - altså hvis du har haft dit abboinnement i din fars navn i over 6 mdr kan du jo bare få forlænget det og så købe en tlf til små priser?

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

oh på den måde - altså hvis du har haft dit abboinnement i din fars navn i over 6 mdr kan du jo bare få forlænget det og så købe en tlf til små priser?

nårr ja, det havde jeg ikke tænkt over

Anmeld

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

nårr ja, det havde jeg ikke tænkt over

hehe - så koster tlf jo ikke så meget og så er der jo nærmest frit valg på alle hylder.. og finder man en der er lidt dyr.. så har de fleste steder jo sådan at du sammen med din tlf regning kan afdrage på tlf..

gjorde jeg.. gav 200 i butikken for min iphone og betaler så 200 hver måned i de 6 mdr

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

hehe - så koster tlf jo ikke så meget og så er der jo nærmest frit valg på alle hylder.. og finder man en der er lidt dyr.. så har de fleste steder jo sådan at du sammen med din tlf regning kan afdrage på tlf..

gjorde jeg.. gav 200 i butikken for min iphone og betaler så 200 hver måned i de 6 mdr

er der ikke også et sted hvor man kan bytte til nyt? (:

Anmeld

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

er der ikke også et sted hvor man kan bytte til nyt? (:

altså gammel tlf til ny?

ved at telenor kørte med det om de gør mere ved jeg ikke..

men det afhænger jo af hvor gammel din tlf er og så får man imellem 100-500 kr for sin tlf

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

altså gammel tlf til ny?

ved at telenor kørte med det om de gør mere ved jeg ikke..

men det afhænger jo af hvor gammel din tlf er og så får man imellem 100-500 kr for sin tlf

jeg mener det var i telekæden, man kunne engang. det er en sony ericsson c902 så, så gammel er den ikke

Anmeld

26. august 2010

Silas&Mille

Jeg har en gammel Nokia 6300... Er ikke super tilfreds for hvergang jeg kommer mere en 60 KM væk fra Ljusdal (hvor jeg bor) så taber den signalet. Ikke en gang i Stockholm finder den signal  

Det er så hyggeligt hvis jeg tager en alene tur til DK med toget, så har jeg ikke signal på telefonen fra Bollnäs til København *GG*

Ønsker mig brændende en Nokia 6600 Fold, men den er ikke til at finde nogen steder i Sverige til rimelige penge

Anmeld

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

jeg mener det var i telekæden, man kunne engang. det er en sony ericsson c902 så, så gammel er den ikke

ved ikke om telekæden gjorde det også.. men telenor gjorde ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.