telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

otlitrom

Jeg har en nokia 6700 slide i lilla, og den er jeg super glad for. Købt uden abb. til 1600,- over nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

louise8723

Millesmammi skriver:

jeg mener det var i telekæden, man kunne engang. det er en sony ericsson c902 så, så gammel er den ikke

http://www.telenor.dk/om_telenor/samfundsansvar/miljoe/saadan_bortskaffer_du_din_mobil/byt_til_nyt/index.aspx

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

ved ikke om telekæden gjorde det også.. men telenor gjorde ihvertfald

Anmeld

26. august 2010

Hansen97

Har HTC Desire og er SUPER tilfreds.. bedste telefon jeg har haft til dato!!

Anmeld

26. august 2010

CarinaSB

Jeg har en sony ericsson w995 .. Og den er jeg super glad for .. Jeg valgte den mest pga kamaraet .. der er 8,1 mp i ..

Anmeld

26. august 2010

FrkT

louise4060 skriver:

ved ikke om telekæden gjorde det også.. men telenor gjorde ihvertfald

Telekæden var faktisk dem der startede med konceptet i sin tid  (uhhh hvor føler jeg mig pludselig gammel). Og har selv byttet flere gange i Telekæden...

Anmeld

26. august 2010

Happiness

Har en nokia x6. Er super glad for den! Den har mange af de samme ting som en I-phone og har 30 friends afsnit på, samt 5 spillefilm og 15 sex and the cityh. Og den har ikke engang bugt 20 % af pladsen Bruger den meget til film når vi rejser, eller skal på længere ture.. Arvede først min kærestes i-Phone, men brød mig ikke om den. Så fik jeg min nokia, og den er meget nemmere og hurtigere end i-phonen! Og synes den er flottere at se film på. Så jeg er godt tilfreds

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

MaybeMe skriver:

Har en nokia x6. Er super glad for den! Den har mange af de samme ting som en I-phone og har 30 friends afsnit på, samt 5 spillefilm og 15 sex and the cityh. Og den har ikke engang bugt 20 % af pladsen Bruger den meget til film når vi rejser, eller skal på længere ture.. Arvede først min kærestes i-Phone, men brød mig ikke om den. Så fik jeg min nokia, og den er meget nemmere og hurtigere end i-phonen! Og synes den er flottere at se film på. Så jeg er godt tilfreds

den lyder super, tror lige jeg må finde den på nettet et sted .

- det er utrolig den kærlighed man kan ha til sin telefon, haha

Anmeld

26. august 2010

Happiness

Millesmammi skriver:

den lyder super, tror lige jeg må finde den på nettet et sted .

- det er utrolig den kærlighed man kan ha til sin telefon, haha

Ja Man bruger den jo til en hel masse efterhånden... Hvad man dog gjorde uden en mobil?!?!

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

MaybeMe skriver:

Ja Man bruger den jo til en hel masse efterhånden... Hvad man dog gjorde uden en mobil?!?!

ja det gad jeg godt og vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.