telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

louise8723

wamse skriver:

Ha ha har det på samme måde. Det tog mig lige et par dage at vænne mig til den, men så var jeg solgt

nemlig! - man kan jo bare alt!

kan slet ikk se mig selv med et andet værktøj end den haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Camilla_a

louise4060 skriver:

iphone!!!

When you first go iphone you never go back

da jeg fik min var den første tanke: hvordan har jeg lige kunne leve uden sådan en hrt?

Kan kun give dig ret, jeg ELSKER min Iphone!!!  

Anmeld

26. august 2010

Christina.78

Sony Ericssons J20 Hazel  super telefon

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

Camilla_a skriver:

Kan kun give dig ret, jeg ELSKER min Iphone!!!  

jeg vil så gerne ha en iphone! skal bare lige spare op så

Anmeld

26. august 2010

Loa

wamse skriver:

Hvordan er antenneforholdet på den? Der har jo været meget kritik af den. Ved du hvad den kan i forhold til IPhone 3GS?

Jeg har igen udfald haft på den overhovedet.....

Altså nu er jeg ikke så teknisk, og skulle bare have den ligesom de andre iphones...

Det jeg ved/har lagt mærke til af forskel er forbedret batterilevetid, zoom funktion i kameraet, meget bedre billedkvalitet (telefonen er vist HD så både billeder og bare generelt når man sms'er eller bruger telefonnen er det hele meget mere skarpt/tydeligt), kamera både foran og bagpå, det er det jeg har haft brug for af de nye ting indtil videre, men der er sikkert mere endnu.....

Anmeld

26. august 2010

wamse

Loa skriver:

Jeg har igen udfald haft på den overhovedet.....

Altså nu er jeg ikke så teknisk, og skulle bare have den ligesom de andre iphones...

Det jeg ved/har lagt mærke til af forskel er forbedret batterilevetid, zoom funktion i kameraet, meget bedre billedkvalitet (telefonen er vist HD så både billeder og bare generelt når man sms'er eller bruger telefonnen er det hele meget mere skarpt/tydeligt), kamera både foran og bagpå, det er det jeg har haft brug for af de nye ting indtil videre, men der er sikkert mere endnu.....

Tror da nok lige at jeg må have den udgave af den så Det bliver min søn meget glad for, for han arver nemlig den jeg har.

Anmeld

26. august 2010

Camilla_a

Millesmammi skriver:

jeg vil så gerne ha en iphone! skal bare lige spare op så

Jeg kan slet ikke leve uden min! Puha det er lige før at, hvis jeg skulle vælge mellem manden og min Iphone, ja så...  Ej pjat er bare så glad for den, for den kan alt!

Anmeld

26. august 2010

Loa

wamse skriver:

Tror da nok lige at jeg må have den udgave af den så Det bliver min søn meget glad for, for han arver nemlig den jeg har.

Jeg syntes i hvert fald den er super lækker..... Lige da jeg fik den syntes jeg den virkede tung i forhold til den gamle, men nu jeg har haft den lidt syntes jeg den er meget mere elegant og lækker end den gamle.... Tror ikke du fortryder i hvert fald

Anmeld

26. august 2010

Ranarupta

Jeg har en Sony Ericsson X10 Mini Pro og er rigtigt glad for den.

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

Ranarupta skriver:

Jeg har en Sony Ericsson X10 Mini Pro og er rigtigt glad for den.

sådan en har jeg kigget på, det er også tæt på jeg køber sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.