telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Becks

Jeg har en Sony Ericsson X10 i hvid. Er super glad for den.
Grunden til jeg valgte X10 og ikke X10 mini eller Pro, er fordi der er mindre Mega pixles i, end den alm X10. 

Jeg har kun S-E mobiler, hvergang jeg får købt en Nokia eller Samsung, går der ikke længe før jeg ryger tilbage til S-E 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Millesmammi

Tutter skriver:

Jeg har en Sony Ericsson X10 i hvid. Er super glad for den.
Grunden til jeg valgte X10 og ikke X10 mini eller Pro, er fordi der er mindre Mega pixles i, end den alm X10. 

Jeg har kun S-E mobiler, hvergang jeg får købt en Nokia eller Samsung, går der ikke længe før jeg ryger tilbage til S-E 

samme her, jeg er helt klart til SE. og har også fået bestilt en se x10 mini pro . det er samme mp i som den jeg har nu, og det er ikke kameraet i telefonen jeg bruger aller mest, så intet problem for mig der .

Anmeld

27. august 2010

Becks

Millesmammi skriver:

samme her, jeg er helt klart til SE. og har også fået bestilt en se x10 mini pro . det er samme mp i som den jeg har nu, og det er ikke kameraet i telefonen jeg bruger aller mest, så intet problem for mig der .

Tillykke med det nye køb 

De nye touch tlf fra SE og HTC fungere på samme måde som en Iphone.

Vil råde dig til og hente applikationen der hedder Task Killer. Det er en grøn mand du kan hente inde under marked i menuen på din tlf. 

Den skal du trykke på et par gange om dagen og "slå div. programmer ihjel" på. Alle programmer man har haft åbnet, lukker nemlig ikke helt ned og så sluger den mega meget strøm. Men hvis du bruger den grønne mand, så holder den længere med strøm 

Anmeld

27. august 2010

Millesmammi

Tutter skriver:

Tillykke med det nye køb 

De nye touch tlf fra SE og HTC fungere på samme måde som en Iphone.

Vil råde dig til og hente applikationen der hedder Task Killer. Det er en grøn mand du kan hente inde under marked i menuen på din tlf. 

Den skal du trykke på et par gange om dagen og "slå div. programmer ihjel" på. Alle programmer man har haft åbnet, lukker nemlig ikke helt ned og så sluger den mega meget strøm. Men hvis du bruger den grønne mand, så holder den længere med strøm 

tak for tippet, det vil jeg gøre .

Anmeld

27. august 2010

Mira0911

Millesmammi skriver:

hvad for nogle mobil telefoner har i?

er i tilfreds med den ?

Har en HTC Desire... Er rigtig glad for den... Fantastisk tlf...

Anmeld

27. august 2010

Hansen97

MoarJ skriver:

Har en HTC Desire... Er rigtig glad for den... Fantastisk tlf...

Anmeld

27. august 2010

Findusinde

kitty skriver:

Jeg har en nokia 6700 slide i lilla, og den er jeg super glad for. Købt uden abb. til 1600,- over nettet.

ELSKER den mobil!

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Findusinde skriver:

ELSKER den mobil!

Er også vildt glad for den, og så synes jeg det er sjovt at den har en farve... Hvilken farve er din?

Anmeld

27. august 2010

Findusinde

kitty skriver:

Er også vildt glad for den, og så synes jeg det er sjovt at den har en farve... Hvilken farve er din?

Den er også Lilla.. Synes den er SÅ fræk i den farve..

Anmeld

27. august 2010

otlitrom

Findusinde skriver:

Den er også Lilla.. Synes den er SÅ fræk i den farve..

Synes det er en fed farve. Har kun set én anden med den model, og han havde den gule. Den brød jeg mig ikke rigtig om. Var ved at købe den i pink, fordi der ikke var flere lilla på lager. Men jeg valgte at vente, og det er jeg glad for. Rigtig tøse-mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.