Hvor er det dog et svært emne.. Men jeg synes der er meget stor forskel på hvordan man vælger at få et barn.
Enlig mor med DONER er da fantastisk, for der går moren 100 % ind i det, og det er hendes valg. Og der kan være mange grunde til hendes valg, fx at hun ikke kan finde den rette mand, alderen presser, og så er hun så fornuftig ikke bare tager røven på en mand, men vælger doner. ( de har heller ikke nogle sygdomme
) Tager sku hatten af for de seje kvinder.
Et engangsknald eller en bolleven hvor man bliver gravid, og beholder barnet uden faren er med til at bestemme det er jeg imod. Selvfølgelig skal manden beskytte sig, men synes det er pigen der burde tænke sig rigtig godt om og bruge beskyttelse, for det er HENDE der kommer til at hænge på barnet resten af livet. Og forstår slet ikke man tør tage den chance. Faren har jo aldrig noget at skulle have sagt, det bliver bare et dyrt knald for ham og dårlig smag i munden resten af livet..
Så jeg støtter 100% de kvinder der vælger doner end en stakkels liderlig mand i byen. Vi kvinder skal passe på os selv, der er ikke andre der gør det for os.
Anmeld