Malene&Frederikke skriver:
Ja ved du hvad ..... altså, alt for ungerne .... men det gør altså bestemt intet lige at sparer hvor man kan! Specielt når man som mig er på SU 
Tror bestemt jeg lige vil prøve at høre vores læge ad, med det Movicol junior. Og hvis hun ikke vil give det, kan man så bede om at komme til at tale med en børnelæge eller?
Tør næsten ikke med det andet der, når du siger det ikke er til at blive vejledt ordentlig og det rent faktisk er et medicin produkt til voksne 
Må jeg spørge hvor du bor? For vi står og skal flytte til Aalborg kommune .......
Du kan i hvertfald bede om en henvisning til en børnelæge,men der kan være lang ventetid. Det lykkedes dog mig at få en akut tid (=få dage) ved at ringe, da det var så synd så synd for Mathias som græd voldsomt, når han skulle på toilettet.
Jeg bor i Nørresundby = Aalborg kommune, så du kommer jo nok også til at blive ramt af lægemanglen, der er allerede mange som mangler læge, da der kommer så mange nye studerende på denne tid, og der er ikke åbent for tilgang nogle steder

(
Hvis du bor forholdsvis tæt på Aalborg/Nordjylland nu, så bed evt. om at blive henvist til Karen Tilma i Brønderslev, - det er vores børnelæge og hun er en ældre dame, men hun er simpelthen så sød, og hun har virkelig tid til at høre på dig og spørger meget ind til forløbet, - hun har desuden også kortere ventetid end børnelægerne i Aalborg.
Jeg er lidt nysgerrig,- hvor skal du flytte hen i kommunen?
Anmeld