Update: mors prinsesse kan ikke skide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.388 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. august 2010

smokin

Så endte vi sørme på det dumme hospital igen Malou græd i nat og da hun forsatte i samme stil imorges besluttede jeg at nu skulle hun altså ikke bare være herhjemme for "det går nok over"... Så skråt op med alt hvad andre har sagt om at man ikke kan få forstoppelse når man bliver ammet eller blive syg - vi skulle til lægen!

Hos lægen underholdte hun så meget med skrål at en læge simpelthen stoppede sin konsultation med en anden patient, lossede patienten ud og sagde "I kommer med her"...

Han lyttede på hjerte, lunger og maven - alt lød fint. Ingen feber. Men hun skreg og skreg... så vi blev smidt afsted mod børne afd. i Roskilde.

Malou har i den grad forstoppelse - lille stakkel! Og synes det er så TAMT af en sundhedsplejeske at sige man ikke kan få forstoppelse og IKKE må bruge lactolouse på ammebørn... Jeg har da i hvert fald tænkt mig at gøre som der bliver sagt på sygehuset!

Min stakkels lille prinsesse..... Helt fyldt til randen med lort!

ØV ØV ØV for en dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

serinasmor

århh lille stakkel ... håber virkelig for jer at det går over nu hvor i har fået den hjælp fra hospitalet ...

suk det er bare så hårdt at høre sit lille pus græde... så du må være helt knust nu ... sender lige et

Anmeld

24. august 2010

smokin

serinasmor skriver:

århh lille stakkel ... håber virkelig for jer at det går over nu hvor i har fået den hjælp fra hospitalet ...

suk det er bare så hårdt at høre sit lille pus græde... så du må være helt knust nu ... sender lige et

Ja det har været rigtig hårdt fordi det var panisk græderi tilsidst. Og man kunne høre det ændrede sig mere og mere.... er også helt hudløs over at have lyttet til en sundhedsplejeske der blev ved med at sige hun ikke var forstoppet...

Anmeld

24. august 2010

Laulund87

Ej det er sgu også for dårligt

Jeg ammer ikke, men tænker lidt, hvorfor skulle hun ikke kunne blive forstoppet når du ammer Hvis hun ikke har kunnet komme af med noget, hober det sig jo op.

Anmeld

24. august 2010

Mathilde

Åh hvor er det dog synd for hende stakkels lille pige. Synd at hun skulle nå at have så ondt....dumme sp!

Jeg har altså givet Celina lactolouse selvom hun var 100% ammebarn. Selvom jeg også altid fik at vide, at hun jo ikke kunne få forstoppelse....men hun har bare en dum mave ligesom sin mor!

Rigtig god bedring

Anmeld

24. august 2010

serinasmor

Zette skriver:

Ja det har været rigtig hårdt fordi det var panisk græderi tilsidst. Og man kunne høre det ændrede sig mere og mere.... er også helt hudløs over at have lyttet til en sundhedsplejeske der blev ved med at sige hun ikke var forstoppet...

hmm .. kommer lige i tanke om at jeg altså HAR hørt om andre der ammer hvis barn blev forstoppet ... de blev anbefalet at spise 3 svesker til morgenmad ... så får baby svesker den vej -gennem mor altså ... kan være det hjælper senere hvis det bliver nødvendigt igen

Anmeld

24. august 2010

Maria.

What the f**k!! Hva sker der altså!?

Er glad for at du tog sagen i egen hånd, søde! Stakkels barn!

Håber snart hun får det godt igen..

Kram Maria

Anmeld

24. august 2010

Tulle28

Aj for den da! Godt du selv tog afsted til lægen. Det er jeg sgu ked af at høre Zette:-( Men godt der er blevet gjort noget for dit lille nus!

Stort knus Tulle

Anmeld

24. august 2010

smokin

Mathilde skriver:

Åh hvor er det dog synd for hende stakkels lille pige. Synd at hun skulle nå at have så ondt....dumme sp!

Jeg har altså givet Celina lactolouse selvom hun var 100% ammebarn. Selvom jeg også altid fik at vide, at hun jo ikke kunne få forstoppelse....men hun har bare en dum mave ligesom sin mor!

Rigtig god bedring

hvor mange lortebleer lavede hun så? Børnelægen sagde at vi skulle have minimum 1 om dagen på lactolouse, gerne to... Håber godt nok snart det virker.. hun græder så meget!

Anmeld

24. august 2010

smokin

Maria. skriver:

What the f**k!! Hva sker der altså!?

Er glad for at du tog sagen i egen hånd, søde! Stakkels barn!

Håber snart hun får det godt igen..

Kram Maria

Ja det er dælme synd - men "hun skriger jo bare meget"..

Det var bare noget andet skrigeri... Hun burde skamme sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.