Update: mors prinsesse kan ikke skide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

M&F&C

Hmm, giver også min datter på 2 år lactulose (5 ml. om dagen) ..... og hun kommer stadig ikke rigtig af med noget, og det der kommer ud er hårde, små knolde....og det er en kamp for hende! Hun skriger dog ikke, men er ikke i tvivl om det gør ondt på hende.

Skal jeg mon give hende mere lactulose for at få gang i skidtet? eller bruger de andre midler til børn i den alder, hvis det er en reel forstoppelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

majhan11

hvor mange lortebleer lavede hun så? Børnelægen sagde at vi skulle have minimum 1 om dagen på lactolouse, gerne to... Håber godt nok snart det virker.. hun græder så meget!

jeg gav også freja lactolouse da hun var lille, men det hjalp ik rigtig så til sidst valgte jeg zoneterapi og det satte gang i sagerne hun fik 5 behandlinger..

idag når hun har sine dage med forstoppelse gir jeg hende sveskemos og det hjælper..

held og lykke med det, det er ABSOLUT ikke sjovt når ens guldklump har ondt

Anmeld

24. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Malene&Frederikke skriver:

Hmm, giver også min datter på 2 år lactulose (5 ml. om dagen) ..... og hun kommer stadig ikke rigtig af med noget, og det der kommer ud er hårde, små knolde....og det er en kamp for hende! Hun skriger dog ikke, men er ikke i tvivl om det gør ondt på hende.

Skal jeg mon give hende mere lactulose for at få gang i skidtet? eller bruger de andre midler til børn i den alder, hvis det er en reel forstoppelse?

Vi kører med movicol herhjemme, han får 1 brev om dagen.

Da vi started ud skulle vi køre en weekend med 2 breve dagligt, for at få ham udtømt og få løsnet klumpen op. Vi måtte først sætte ham ned i dosis, når vi kunne se at det gik fra tyndt - til at der kom små hårde knolde med ud og så lige tage en dag ekstra med 2 breve for at være sikker på at der ikke sad mere.

Det gode ved movicol er at det også tilfører salte og andre ting der kommer med ud.

Anmeld

24. august 2010

Betteisen

Mor til Frederic skriver:

Da vi started ud skulle vi køre en weekend med 2 breve dagligt, for at få ham udtømt og få løsnet klumpen op. Vi måtte først sætte ham ned i dosis, når vi kunne se at det gik fra tyndt - til at der kom små hårde knolde med ud og så lige tage en dag ekstra med 2 breve for at være sikker på at der ikke sad mere.

Det gode ved movicol er at det også tilfører salte og andre ting der kommer med ud.

Enig

Anmeld

25. august 2010

smokin

Får aldrig lokket movicol i hende, det smager ækelt.. og hun er altså kun 12 uger gammel... og kan ikke finde ud af at bruge sutteflaske...

Anmeld

25. august 2010

Zette skriver:

Får aldrig lokket movicol i hende, det smager ækelt.. og hun er altså kun 12 uger gammel... og kan ikke finde ud af at bruge sutteflaske...

Movicol er smags neutral derfor de er dyrere at bruge da de koster mere end Moxalole.

Hvis frederic skal have moxalole kan han nøjes med 1 brev om dagen, hvorimod Movicol skal der 2 breve for at give samme virkning.

Anmeld

25. august 2010

smokin

Movicol er smags neutral derfor de er dyrere at bruge da de koster mere end Moxalole.

Hvis frederic skal have moxalole kan han nøjes med 1 brev om dagen, hvorimod Movicol skal der 2 breve for at give samme virkning.

Moxa-hvad for noget?

Anmeld

25. august 2010

Zette skriver:

Moxa-hvad for noget?

Moxalole er den billigere udgave og smager alla hen af citrus agtig.

Movicol er dyrer og der skal bruges mere, men er smags neutral.

Ved man kan få sådan en sutte lign sut, hvor man kan putte medicin i.

Anmeld

25. august 2010

smokin

Moxalole er den billigere udgave og smager alla hen af citrus agtig.

Movicol er dyrer og der skal bruges mere, men er smags neutral.

Ved man kan få sådan en sutte lign sut, hvor man kan putte medicin i.

Okay - det vil jeg lige prøve at google..

Anmeld

25. august 2010

Mathilde

Zette skriver:

hvor mange lortebleer lavede hun så? Børnelægen sagde at vi skulle have minimum 1 om dagen på lactolouse, gerne to... Håber godt nok snart det virker.. hun græder så meget!

1 om dagen...måske 2 den første dag hun fik lactolouse.

Men vi har aldrig behøvet at give hende det i længere perioder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.