Det sker - det sker - det sker om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

BabyStella!

MoarJ skriver:

Og den tradition har vi stort altid kørt med... Kun gaver til børn under 18... Det fungere meget godt...

Folk blev godt nok lidt skuffet, da jeg fortalte det, men det er altså ikke noget og gøre ved

Det går jo ikke kun ud over dem - jeg ELSKER og få gaver, men jeg må da oz undvære i år. Det gælder jo begge veje; får de ingen, skal jeg heller ingen ha´.

Manden og jeg har valgt og give Stella en masse gaver og så sætter vi selv lidt penge ind på en feriekonto - det har vi oz gjort til fødselsdage og årsdage

Forhåbentlig er der nok til næste år, så tager vi en lille tur til Tyrkiet, hvor vi kan låne en vens mors lejlighed i Alanya  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

SoffiLine

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

Glæder mig helt vildt! 

Elsker alt ved julen 

Anmeld

10. september 2010

Silas&Mille

Glæder mig også helt vildt, bare til December for så går jeg nemlig på barsel

Så satser på jeg bare kan gå og hygge sammen med maven

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Ååhh don´t say it! For når det er jul, så er det saftsuseme også snart 1. februar og der skal jeg begynde på arbejde igen og det betyder jeg skal aflevere min baby i pasning, og det kan jeg bare slet ikke holde UUUUUUD!!!!!!!! Får en klump i halsen bare af at skrive det her

Holder ellers meget af julen

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Bayze skriver:

Ååhh don´t say it! For når det er jul, så er det saftsuseme også snart 1. februar og der skal jeg begynde på arbejde igen og det betyder jeg skal aflevere min baby i pasning, og det kan jeg bare slet ikke holde UUUUUUD!!!!!!!! Får en klump i halsen bare af at skrive det her

Holder ellers meget af julen

LOL Total hormonella!

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Baagøe skriver:

LOL Total hormonella!

Det er ikke hormoner - det er mit HJEEEERTEBLOOOD!!!!!!!!! Forstår du det!!??

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Bayze skriver:

Det er ikke hormoner - det er mit HJEEEERTEBLOOOD!!!!!!!!! Forstår du det!!??

Hip som hap... Laura er startet i DP i denne uge, og det går super godt. Hun er der idag for første gang hele dagen

Anmeld

10. september 2010

Bayze

Baagøe skriver:

Hip som hap... Laura er startet i DP i denne uge, og det går super godt. Hun er der idag for første gang hele dagen

Hvordan har du det?

Jeg har stadig ikek fået skrevet Anthon op til pasning. KAN bare ikke få besluttet om det skal være dp eller vuggestue?

Anmeld

10. september 2010

vingummibamse

uhh for min skyld må det gerne snart blive December..

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Bayze skriver:

Hvordan har du det?

Jeg har stadig ikek fået skrevet Anthon op til pasning. KAN bare ikke få besluttet om det skal være dp eller vuggestue?

Jeg har det fint Måske fordi jeg er alene med Laura og så synes det er rart med lidt aflastning

I Odense SKAL de skrives op 4 uger efter fødslen. Jo længere man venter, desto større risiko er der for ikke at få plads, der hvor man ønsker. Du kan jo lave ønskerne om, men bevarer stadig ancienniteten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.