Det sker - det sker - det sker om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

otlitrom

Det fik mig lige til at tænke, at måske er jeg gravid til jul.....   Så er der måske endelig en jul at glæde sig til...

Men hold op, du er i god tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Og Lauras første jul!

jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget...

Hvordan begyndte i med pakkekalender? Laura er 10 mdr til jul (10 mdr. d. 18/12), og kan ikke finde ud af om vi skal give hende pakkekalender.. det er vel mest for vores skyld, hvis hun får dem? eller hvad? får hun noget ud af en lille gave hver dag når hun er 10 mdr?

Anmeld

25. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

JAAAAAAAA!!!!!!! ÆLSKER december

Anmeld

25. august 2010

BabyStella!

Puhh.... Tænker jeg... Hader alt den stress der i december måned...

Køber altid gaverne i sidste øjeblik... Hmm...

Gør som jeg! Jeg har simpelthen nægtet de voksne gaver i år. Det er kun ungerne, der får; min egen datter, 3 nevøer og 2 niecer + min lillebror på 22 år

Hvor blir´ julestemningen af, når folk ABSOLUT SKAL ha´ Rosendahl, Menu, Herstal, Diesel, Hummel o. lign. mærkevarer? Jeg syns´ ikke, jeg er nærrig, men hvis man som i min familie er over 20 stk., som er på gave med hinanden, så blir´ det dælme dyrt i længden!

Så i år har folk har fået at vide; INGEN GAVER med mindre du er under 18 år! Simpelthen

Istedet har jeg inviteret på julefrokost, hvor vi istedet holder pakkespil og sat prisen lidt op der; alle folk skal ha´ gaver med á 100 kr. i alt, så må de selv bestemme om det er én stor eller flere små

Ps. Ellers ELSKER jeg bare julen! Juleslik, julebag, pynt, CLiff Richard og WHAM Ihhh, glæder mig!

Anmeld

25. august 2010

Mikkelmusen

Ej puuuuh det er bare SÅ meget for tidligt for mig.... blir sgu helt dårlig af at tænke på alt det fede mad og andre sager Sorry

Anmeld

25. august 2010

twinboys

Mikkelmusen skriver:

Ej puuuuh det er bare SÅ meget for tidligt for mig.... blir sgu helt dårlig af at tænke på alt det fede mad og andre sager Sorry

hi hi

Anmeld

25. august 2010

CecilieLM

rasser32 skriver:

Puhaaaa stress allerede

Stress kan man vidst roligt kalde det

Anmeld

25. august 2010

rasser32

CecilieLM skriver:

Stress kan man vidst roligt kalde det

Smiler he he

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

Hoho Majbritt, hvor er du skøn!

Anmeld

25. august 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Hoho Majbritt, hvor er du skøn!

Og glædelig forjul til dig...

MAjbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.