Det sker - det sker - det sker om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Bayze

Baagøe skriver:

Jeg har det fint Måske fordi jeg er alene med Laura og så synes det er rart med lidt aflastning

I Odense SKAL de skrives op 4 uger efter fødslen. Jo længere man venter, desto større risiko er der for ikke at få plads, der hvor man ønsker. Du kan jo lave ønskerne om, men bevarer stadig ancienniteten...

Nå, der er da godt nok forskel på systemerne. I Århus er det barnets fødselsdag der afgør placering på venteliste - altså ældste barn får først. Smart nok på den måde at lægge et indirekte pres på forældre om at tage længst mulig barsel....

Kan godt forstå du har brug for aflastning. jeg tror da også jeg på et tidspunkt for brug for at lave noget andet end at være på barsel, men den er bare dobbelt synes jeg - tanken om at skulle give ham fra mig til en fremmed/fremmede hele dagen i næsten alle hans vågne timer river mit hjerte midt over!!

Og nu er det IGEN lykkedes mig at trashe en tråd - UNDSKYLD til trådstarter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pige2009

Bayze skriver:

Nå, der er da godt nok forskel på systemerne. I Århus er det barnets fødselsdag der afgør placering på venteliste - altså ældste barn får først. Smart nok på den måde at lægge et indirekte pres på forældre om at tage længst mulig barsel....

Kan godt forstå du har brug for aflastning. jeg tror da også jeg på et tidspunkt for brug for at lave noget andet end at være på barsel, men den er bare dobbelt synes jeg - tanken om at skulle give ham fra mig til en fremmed/fremmede hele dagen i næsten alle hans vågne timer river mit hjerte midt over!!

Og nu er det IGEN lykkedes mig at trashe en tråd - UNDSKYLD til trådstarter

Det er jo bare så forskelligt hvornår ungerne skal starte

Anmeld

10. september 2010

Hvem?

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

JUBII!!!!!

Håber og ber til masser masser masser af SNE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.