Caroline86 skriver:
Og Lauras første jul! 
jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget...
Hvordan begyndte i med pakkekalender? Laura er 10 mdr til jul (10 mdr. d. 18/12), og kan ikke finde ud af om vi skal give hende pakkekalender.. det er vel mest for vores skyld, hvis hun får dem? eller hvad? får hun noget ud af en lille gave hver dag når hun er 10 mdr? 
Uanset alder så er det nu hyggeligt med pakkekalender.. 
Jeg gav mads pakkekalender/adventsgaver for første gang sidste år.. Han fik en gave hver søndag i advent, han fik ikke gaver hver dag, da jeg syntes man bare får købt en masse skrammel, så hellere bruge lidt flere penge på en gave om ugen. Dog var han strømpe ikke tom hver dag, der lå altid en lille ting fra nissen så som pebernødder, mandarin, rosiner, frugtstang osv...
Han eeeelskede det, han blev 2 år jueaften, så viste ikke om han var for ung til at forstå princippet i julesokken, men jeg ville bare have, at han skulle have en.. Der gik heller ikke mange dag før han fandt ud af fidusen med det hele.. Det var dog svært at forklare ham, at d. 25 dec der var nissen altså rejst væk for i år... 
I år skal Sofia også have en sokke selvom hun kun er 9-10 mdr, men syntes ikke rigtig jeg kan snyde hende selvom hun ikke er ældre.. Og glææææder mig til at opleve mads denne jul også, hvor jeg kan forklare ham endnu mere om julen....
Så syntes da bare i skal slå jer løs med julekalender, det er altså hyggeligt...
JUUUUUHUUUUUU JUUUUUUL... 
Anmeld