Det sker - det sker - det sker om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Og Lauras første jul!

jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget...

Hvordan begyndte i med pakkekalender? Laura er 10 mdr til jul (10 mdr. d. 18/12), og kan ikke finde ud af om vi skal give hende pakkekalender.. det er vel mest for vores skyld, hvis hun får dem? eller hvad? får hun noget ud af en lille gave hver dag når hun er 10 mdr?

Uanset alder så er det nu hyggeligt med pakkekalender..

Jeg gav mads pakkekalender/adventsgaver for første gang sidste år.. Han fik en gave hver søndag i advent, han fik ikke gaver hver dag, da jeg syntes man bare får købt en masse skrammel, så hellere bruge lidt flere penge på en gave om ugen. Dog var han strømpe ikke tom hver dag, der lå altid en lille ting fra nissen så som pebernødder, mandarin, rosiner, frugtstang osv...

Han eeeelskede det, han blev 2 år jueaften, så viste ikke om han var for ung til at forstå princippet i julesokken, men jeg ville bare have, at han skulle have en.. Der gik heller ikke mange dag før han fandt ud af fidusen med det hele.. Det var dog svært at forklare ham, at d. 25 dec der var nissen altså rejst væk for i år...

I år skal Sofia også have en sokke selvom hun kun er 9-10 mdr, men syntes ikke rigtig jeg kan snyde hende selvom hun ikke er ældre.. Og glææææder mig til at opleve mads denne jul også, hvor jeg kan forklare ham endnu mere om julen....

Så syntes da bare i skal slå jer løs med julekalender, det er altså hyggeligt...

JUUUUUHUUUUUU JUUUUUUL...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Uanset alder så er det nu hyggeligt med pakkekalender..

Jeg gav mads pakkekalender/adventsgaver for første gang sidste år.. Han fik en gave hver søndag i advent, han fik ikke gaver hver dag, da jeg syntes man bare får købt en masse skrammel, så hellere bruge lidt flere penge på en gave om ugen. Dog var han strømpe ikke tom hver dag, der lå altid en lille ting fra nissen så som pebernødder, mandarin, rosiner, frugtstang osv...

Han eeeelskede det, han blev 2 år jueaften, så viste ikke om han var for ung til at forstå princippet i julesokken, men jeg ville bare have, at han skulle have en.. Der gik heller ikke mange dag før han fandt ud af fidusen med det hele.. Det var dog svært at forklare ham, at d. 25 dec der var nissen altså rejst væk for i år...

I år skal Sofia også have en sokke selvom hun kun er 9-10 mdr, men syntes ikke rigtig jeg kan snyde hende selvom hun ikke er ældre.. Og glææææder mig til at opleve mads denne jul også, hvor jeg kan forklare ham endnu mere om julen....

Så syntes da bare i skal slå jer løs med julekalender, det er altså hyggeligt...

JUUUUUHUUUUUU JUUUUUUL...

ja da... juuuuuul

tror også adventsgaver bliver svaret her.. har vi også altid fået hjemme

Anmeld

25. august 2010

twinboys

jeps kun til advent...

Anmeld

25. august 2010

lisbethita

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

Ha ha ha...hvor er du sød!

ELSKER ELSKER ELSKER JUL..... så tak for påmindelsen 

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Hihi ja det bliver skønt at holde jul for 2 gang med sin dejlige mand og plus at man nu har en julebaby hihi.. Glæder mig dog til at pynte op igen Ser så hyggeligt ud altså hihi Her bliver det dog osse kun mine børn som får gaver

Knus Sussie 28+2

Anmeld

25. august 2010

Margorie

Jeg glæder mig helt vildt til jul <3 Elsker julen, hele december er bare ren hygge, hygge og mere hygge I år er den først jul hvor kærestemanden og jeg selv holder det. Og vi har jo ikke bare en men to skønne julegrise til den tid <3 FANTASKTISK! Håber der kommer sne i massevis juleaften

Anmeld

25. august 2010

BechHannibal

Jeg tæller også ned!!

Jeg elsker ALT ved julen

Anmeld

25. august 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Gør som jeg! Jeg har simpelthen nægtet de voksne gaver i år. Det er kun ungerne, der får; min egen datter, 3 nevøer og 2 niecer + min lillebror på 22 år

Hvor blir´ julestemningen af, når folk ABSOLUT SKAL ha´ Rosendahl, Menu, Herstal, Diesel, Hummel o. lign. mærkevarer? Jeg syns´ ikke, jeg er nærrig, men hvis man som i min familie er over 20 stk., som er på gave med hinanden, så blir´ det dælme dyrt i længden!

Så i år har folk har fået at vide; INGEN GAVER med mindre du er under 18 år! Simpelthen

Istedet har jeg inviteret på julefrokost, hvor vi istedet holder pakkespil og sat prisen lidt op der; alle folk skal ha´ gaver med á 100 kr. i alt, så må de selv bestemme om det er én stor eller flere små

Ps. Ellers ELSKER jeg bare julen! Juleslik, julebag, pynt, CLiff Richard og WHAM Ihhh, glæder mig!

Og den tradition har vi stort altid kørt med... Kun gaver til børn under 18... :) Det fungere meget godt...

Anmeld

25. august 2010

Kløver

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

Jamen selvfølgelig er det det, og tænk man ellerede kan begynde at glæde sig til den slags

Anmeld

25. august 2010

Malonde1985

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

JA og JEG GLÆDER mig som et lille barn!!!!

Har allerede et julegave ønske, sååå  kom glad jul, kom glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.