Det sker - det sker - det sker om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

ChatH

twinboys skriver:

4 måneder ,....

Så er det nemlig JUL...

FANTASTISK!!! vi har tjek på advendts gaver og diverse andre småting..

GLÆDER MIG! i år er det vores tur til at holde jul for hele familien og til jul er vi jo en ny en baby herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Koen.

twinboys skriver:

Smiler det kan jeg godt forstå...

Majbritt

Men så er det store spørgsmål hvad hun skal have i julegave, hun er jo kun lige 8 1/2 mdr til den tid

Anmeld

24. august 2010

MariaJ

Ej, hvor er det egentlig vildt. Jeg synes lige det har været jul. Er dog så småt begyndt at glæde mig til efteråret, indehygge, sne og stearinlys, så mon ikke juleglæden også indfinder sig i løbet af de næste måneder.

Anmeld

24. august 2010

wamse

Nice

Jeg elsker simpelthen jul og alt hvad der hører julen til. Starter tidligt med at købe julegaver, så julen er aldrig en stresset tid for mig. ved allerede hvad Lærke skal have og drengenes gaver har jeg en ide om hvad skal være.

Anmeld

24. august 2010

L-Mortil3

Ja det er FANTASTISK!

Liam var jo kun præcis en måned sidste juleaften, så det er jo STORT at han pludselig er 1 år gammel til den tid

Juleindkøbene er begyndt for længst, det er nu rarere for økonomien at strække den over året hehe

Anmeld

24. august 2010

A.

yeeeeees og det er 3mdr 1 uge og en dag til december og kan næsten ikke vente til december og det er ikke kun pga jul

Anmeld

24. august 2010

Sakris

Ja, jeg tæller også ned, men nok mere til at få min guldklump i armene

Anmeld

24. august 2010

Mig med maven

Jeg elsker ELSKER jul...

Glæder mig ubeskriveligt, som et lille barn! Men det skræmmer mig også, så er min lille prinsesse et år... Jeg har jo lige fået hende, puha, først nu forstår jeg, hvad min mor mente, da hun sagde "NYD DET, TIDEN GÅR STÆRKT!"

Glædelig Jul til alle, og rigtig godt nytår! Tænk hvor mange 2011 babyer vi skal følge, det bliver spændende!

Anmeld

24. august 2010

Alberts/

der er sørme ikke længe til. og første gang jeg skal have min lille bebs juleaften,

Anmeld

25. august 2010

twinboys

Så er de første 4 julegaver til drengene købt...   Weee hurraaaa for netbutikkerne...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.